• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Happy Customers Faster Cash Mexico edition: A guide to effective communication in financial Customer Relationship Management » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Happy Customers Faster Cash Mexico edition: A guide to effective communication in financial Customer Relationship Management

ISBN-13: 9781523610303 / Angielski / Miękka / 2016 / 146 str.

Marco Rosales; Marcel Wiedenbrugge; Cliff Wynn
Happy Customers Faster Cash Mexico edition: A guide to effective communication in financial Customer Relationship Management Wiedenbrugge, Marcel 9781523610303 Createspace Independent Publishing Platform - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Happy Customers Faster Cash Mexico edition: A guide to effective communication in financial Customer Relationship Management

ISBN-13: 9781523610303 / Angielski / Miękka / 2016 / 146 str.

Marco Rosales; Marcel Wiedenbrugge; Cliff Wynn
cena 80,72 zł
(netto: 76,88 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 80,06 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

SPECIAL OFFER. Only $ 9.95 instead of $ 19.75 till May 20th
Do you struggle with customers who pay late? Are you afraid to lose customers because you want what is rightfully yours? Are you tired of calling customers again and again, hearing the same promises? Then this book is for you. Happy Customers Faster Cash is for business people, either fresh or seasoned, with or without a background in finance, who want to dramatically shorten the time required to convert accounts receivable into cash as well as their 'on the job learning curve' . Read and learn all about getting paid on time and keeping good customer relationships from people who have already been there.

  • - Many practical tips and examples
  • - Learn to better manage and control your own cash flow
  • - Deal with excuses in a customer friendly and effective way
  • - Take the lead and get paid....on time

This book is part of an international series. Currently the following country editions are available; Belgium, Eastern Europe, India, Ireland, Mexico and the United States. Each edition contains the full version of Happy Customers Faster plus three specific country chapters.
"The book is something I would gladly give out as a gift to my clients; it's as an excellent learning manual for their team and serves as a "refresher" to the seasoned professional."
Lou Figueroa, President Credit Decisions International, USA
"Happy Customers Faster Cash offers an outside-of-the-box treatment of the key areas of importance to the success of any credit and collection organization, regardless of enterprise size."
Patrick O. Connelly Phd, Founder and CEO Tao Institute for Credit and Risk Management, Clearwater, Florida, USA


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Wydawca:
Createspace Independent Publishing Platform
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781523610303
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
146
Waga:
0.20 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.79
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Wiedenbrugge, Marcel Declan Flood

Declan Flood has worked in Cr... więcej >



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia