• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Handling Customer Disconfirmations: A Model of the Service Provider's Response Process » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Handling Customer Disconfirmations: A Model of the Service Provider's Response Process

ISBN-13: 9783824463336 / Niemiecki / Miękka / 1996 / 211 str.

Gaby Mairamhof; Gaby Mairamhof
Handling Customer Disconfirmations: A Model of the Service Provider's Response Process Mairamhof, Gaby 9783824463336 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Handling Customer Disconfirmations: A Model of the Service Provider's Response Process

ISBN-13: 9783824463336 / Niemiecki / Miękka / 1996 / 211 str.

Gaby Mairamhof; Gaby Mairamhof
cena 188,36
(netto: 179,39 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 179,98
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The service provider's decision process is seen from an information processing perspective. Based on individual and social psychology the author develops hypotheses about what happens in the service provider's mind within each process step.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Finance - General
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Fokus Dienstleistungsmarketing
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783824463336
Rok wydania:
1996
Wydanie:
1996
Numer serii:
000440474
Ilość stron:
211
Waga:
0.29 kg
Wymiary:
21.0 x 14.8 x 1.3
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Potential determinants of service providers' behaviour in critical service encounter situations - Service provider's response to customer disconfirmation - Empirical exploration of the service provider's response process

Dr. Gaby Mairamhof ist Universitätsassistentin am Institut für Handel, Absatz und Marketing an der Universität Innsbruck, wo sie auch promovierte.

How employees deal with potentially disconfirming service encounter situations is of utmost importance for service organizations. Appropriate reactions by frontline service providers can decrease the likelihood of customer disconfirmation and sometimes even convert a disconfirming event into a memorable, satisfying encounter for the customer. In order to design operating policies and training strategies to properly handle disconfirmation situations, it is necessary to investigate frontline service providers' behavior when they are confronted with customer disconfirmations. Gaby Mairamhof gives a model of the service provider's cognitive response process to disconfirmation built on decision theory; the service provider's decision process is seen from an information processing perspective. Based on individual and social psychology the author develops hypotheses about what happens in the service provider's mind within each process step. Organizational and personal variables are identified that may influence the response process. The model is tested empirically and implications concerning the management of critical encounter situations are discussed.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia