• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Handbook of Sports and Media » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Handbook of Sports and Media

ISBN-13: 9780805851892 / Angielski / Miękka / 2006 / 652 str.

Arthur A. Raney; Jennings Bryant
Handbook of Sports and Media Arthur A. Raney Jennings Bryant 9780805851892 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Handbook of Sports and Media

ISBN-13: 9780805851892 / Angielski / Miękka / 2006 / 652 str.

Arthur A. Raney; Jennings Bryant
cena 536,56 zł
(netto: 511,01 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 503,69 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This distinctive Handbook covers the breadth of sports and media scholarship, one of the up-and-coming topics bridging media entertainment, sports management, and popular culture. Organized into historical, institutional, spectator, and critical studies perspectives, this volume brings together the work of many researchers into one quintessential volume, defining the full scope of the subject area. Editors Arthur Raney and Jennings Bryant have recruited contributors from around the world to identify and synthesize the research representing numerous facets of the sports-media relationship.

As a unique collection on a very timely topic, the volume offers chapters examining the development of sports media; production, coverage, and economics of sports media; sports media audiences; sports promotion; and race and gender issues in sports and media. Unique in its orientation and breadth, the Handbook of Sports and Media is destined to play a major role in the future development of this fast-growing area of study. It is a must-have work for scholars, researchers, and graduate students working in media entertainment, media psychology, mass media/mass communication, sports marketing and management, popular communication, popular culture, and cultural studies.

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Journalism
Sports & Recreation > General
Social Science > Media Studies
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Seria wydawnicza:
Lea's Communication (Paperback)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805851892
Rok wydania:
2006
Numer serii:
000013046
Ilość stron:
652
Waga:
1.13 kg
Wymiary:
25.2 x 17.98 x 3.53
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"The importance of Handbook of Sports and Media cannot be overstated. It forges legitimacy and rigor in the study of media and sport, gives scholars ideas on future potential projects from key contributors, and provides vital information on the evolving relationship between two powerful entities." --International Journal of Sport Communication

Contents: Preface. Part I: The Development of Sports Media. T.F. Scanlon, Sports and Media in the Ancient Mediterranean. J. Bryant, A.M. Holt, A Historical Overview of Sports and Media in the United States. L.A. Wenner, Sports and Media Through the Super Glass Mirror: Placing Blame, Breast-Beating, and a Gaze to the Future. Part II: The Coverage and Business of Sports Media. R.V. Bellamy, Jr., Sports Media: A Modern Institution. D. Brown, J. Bryant, Sports Content on U.S. Television. W. Wanta, The Coverage of Sports in the Print Media. J.W. Owens, The Coverage of Sports on Radio. D.B. Sullivan, Broadcast Television and the Game of Packaging Sports. C. Wood, V. Benigni, The Coverage of Sports on Cable TV. M. Real, Sports Online: The Newest Player in Mediasport. R.G. Cummins, Sports Fiction: Critical and Empirical Perspectives. H.J. Lenskyj, Alternative Media Versus the Olympic Industry. A. Tudor, World Cup Worlds: Media Coverage of the Soccer World Cup 1974 to 2002. M.C. Duncan, Gender Warriors in Sport: Women and the Media. A.C. Billings, Utilizing Televised Sport to Benefit Prime-Time Lineups: Examining the Effectiveness of Sports Promotion. M.A. Krein, S. Martin, 60 Seconds to Air: Television Sports Production Basics and Research Review. M. Mondello, Sports Economics and the Media. L. Kinney, Sports Sponsorship. Part III: Sports Media Audiences. A.A. Raney, Why We Watch and Enjoy Mediated Sports. D.L. Wann, The Causes and Consequences of Sport Team Identification. B. Gunter, Sports, Violence, and the Media. W. Gantz, S.D. Bradley, Z. Wang, Televised NFL Games, the Family, and Domestic Violence. R.G. Lomax, Fantasy Sports: History, Game Types, and Research. D. Leonard, An Untapped Field: Exploring the World of Virtual Sports Gaming. J.E. Mahan, III, S.R. McDaniel, The New Online Arena: Sport, Marketing, and Media Converge in Cyberspace. Part IV: Critical Perspectives on Sports Media: Cases and Issues. J. Maguire, Sport and Globalization: Key Issues, Phrases, and Trends. A. Grainger, J.I. Newman, D.L. Andrews, Sport, the Media, and the Construction of Race. D.W. Houck, Couching Tiger, Hidden Blackness: Tiger Woods and the Disappearance of Race. D. Baroffio-Bota, S. Banet-Weiser, Women, Team Sports, and the WNBA: Playing Like a Girl. M.G. McDonald, Thinking Through Power in Sport and Sport Media Scholarship. D. Leonard, A World of Criminals or Media Construction?: Race, Gender, Celebrity, and the Athlete/Criminal Discourse. D.W. Houck, Sporting Bodies. C.R. King, L. Davis-Delano, E. Staurowsky, L. Baca, Sports Mascots and the Media. M. Hardin, Disability and Sport: (Non)Coverage of an Athletic Paradox.

Arthur A. Raney

Bryant, Jennings Arthur A. Raney (Ph.D., University of Alabama, 199... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia