• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Handbook of Social Media Management: Value Chain and Business Models in Changing Media Markets » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Handbook of Social Media Management: Value Chain and Business Models in Changing Media Markets

ISBN-13: 9783662521946 / Angielski / Miękka / 2016 / 880 str.

Mike Friedrichsen; Wolfgang Muhl-Benninghaus
Handbook of Social Media Management: Value Chain and Business Models in Changing Media Markets Friedrichsen, Mike 9783662521946 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Handbook of Social Media Management: Value Chain and Business Models in Changing Media Markets

ISBN-13: 9783662521946 / Angielski / Miękka / 2016 / 880 str.

Mike Friedrichsen; Wolfgang Muhl-Benninghaus
cena 805,10
(netto: 766,76 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 771,08
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This handbook presents a comprehensive account of developments in social media research and management, consistently linking classical media management with social media. It discuss new theoretical approaches as well as empirical findings and applications.

Kategorie:
Hobby, Dom
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Business & Economics > Public Relations
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Media Business and Innovation
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783662521946
Rok wydania:
2016
Wydanie:
Softcover Repri
Numer serii:
000457983
Ilość stron:
880
Waga:
1.31 kg
Wymiary:
16.0 x 23.7 x 5.1
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Preface.- Part I: Introduction.- Part II: Management with Social Media.- Part III: New Value Chain with Social Media.- Part IV: Forms and Content of Social Media.- Part V: Social Media: Impact and Users.- VI Conclusion.

Mike Friedrichsen, Prof. Dr., Dipl.Volkswirt, M.A., Bankkaufmann, Studieum der Volkswirtschaftslehre (Diplom) und der Betriebswirtschaftslehre, Publizist und Politologie (M.A.) in Kiel, Mainz, Canterbury, San Diego und Berlin. Promotion an der FU Berlin (1996). Anschließend (1996-1999) Direktor und Geschäftsführer des Markt- und Kommunikationsforschungsinstituts Media Futura. 1999 Ernennung zum Professor auf Lebzeit an der Hochschule der Medien, bis 2003 Lehrstuhl für Medienwirtschft, Medienmanangement und Medienforschung an der Hochschule der Medien Stuttgart (Studiergang Medienwirtschaft). Danach von 2003-2007 Professor und Inhaber des Lehrstuhls für Medienmanagement und Marketing am Internationalen Institut für Management der Universität Flensburg. Seit 2007 Professor für Media Business und Media Innovation an der Hochschule der Medien Stuttgart (Studiengang Wirtschaftsinformatik und digitale Medien). Seit 2008 zusätzlich Direktor des Institute for Media Business (IMB) und des Media Business Transfer Center (MBTC Media) in Berlin. Seit 2011 Leiter der Humboldt Media Business School an der Humboldt-Universität Berlin.

Wolfgang Mühl-Benninghaus, Prof. Dr., Studium der Wirtschaftswissenschaften/Wirtschaftsgeschichte sowie der Alten Geschichte, Geschichte der Ästhetik, Philosophie- und Kunstgeschichte (Abschluss Dipl.oec. 1978); Promotion an der HU Berlin (1981), Zusatzstudium Moskau 1981/82, Habilitation 1988; 1991-1993 Vertretungsstelle Universität Koblenz/Landau 1991-1993; Berufung zum Universitätsprofessor an die HU Berlin 1993; Direktor des Media Business Transfer Center und des Institute for Media Business in Berlin. Seit 2011 Leiter der Humboldt Media Business School an der Humboldt-Universität Berlin.

Digitization and Web 2.0 have brought about continuous change from traditional media management to new strategic, operative and normative management options. Social media management is on the agenda of every media company, and requires a new set of specialized expertise on digital products and communication. At the same time, social media has become a vibrant field of research for media economists and media management researchers. In this handbook, international experts present a comprehensive account of the latest developments in social media research and management, consistently linking classical media management with social media. The articles discuss new theoretical approaches as well as empirical findings and applications, yielding an interesting overview of interdisciplinary and international approaches. The book’s main sections address forms and content of social media; impact and users; management with social media; and a new value chain with social media. The book will serve as a valuable reference work for researchers, students and professionals working in media and public relations.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia