• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Handbook of Cross-Cultural Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Handbook of Cross-Cultural Marketing

ISBN-13: 9780789001542 / Angielski / Twarda / 1997 / 392 str.

Paul Herbig
Handbook of Cross-Cultural Marketing Paul Herbig 9780789001542 Haworth Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Handbook of Cross-Cultural Marketing

ISBN-13: 9780789001542 / Angielski / Twarda / 1997 / 392 str.

Paul Herbig
cena 659,85 zł
(netto: 628,43 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 651,77 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Going global can be risky business if you don't divest yourself of your ethnocentric thinking. You have to take into consideration your new market's language, work schedules, tastes, lifestyle choices, and cultural associations, and this is the book to help you do that Handbook of Cross-Cultural Marketing shows you how to sensitize your marketing approaches to the cultural norms and taboos of other societies, as well as the importance of demonstrating an interest in and appreciation of different cultures.

Designed to assist both American and foreign companies, Handbook of Cross-Cultural Marketing shows you how to increase your chance at success in international markets. It identifies and explains ten important aspects of culture that are essential to cross-cultural marketing to help you understand how underlying cultural beliefs govern the way marketing functions in different societies. It also gives you specific steps for developing cultural adaptation strategies in international marketing. To further your understanding of global marketing and fundamental marketing concepts, this comprehensive book discusses:

  • real life examples of company successes and failures abroad
  • attitudes toward middlemen in underdeveloped countries
  • the advantages of foreign trade shows
  • locating and using representatives, agents, and/or distributors in foreign countries
  • the reception of different American products in different countries
  • potential cultural pitfalls of primary data collecting techniques
  • the role of time in various cultures
  • setting standards for product performance
A useful text for students and practitioners alike, Handbook of Cross-Cultural Marketing gives you hands-on strategies and advice for delving into different markets, using techniques that are respectful of individual cultures, and avoiding unnecessary mistakes that can occur if you don't take the initiative to get to know the culture of your new marketplace. Your outlook and beliefs are not the global norm, so read this book to find out how you can be successful with customers who are different from you in terms of motivation, values, beliefs, and outlook.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > International - Marketing
Social Science > Ethnic Studies - General
Wydawca:
Haworth Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780789001542
Rok wydania:
1997
Ilość stron:
392
Waga:
0.79 kg
Wymiary:
22.45 x 15.95 x 3.3
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents
Introduction

  • Part I. Premarketing
  • Chapter 1. Cultural Impacts of Markets: Pitfalls and Potentials
  • Chapter 2. The Standardization vs. Adaptation Debate: Wherefore Art Thou Now?
  • Chapter 3. Cross-Cultural Negotiations
  • Chapter 4. Cross-Cultural Dimensions of Marketing Research
  • Part II. Marketing
  • Chapter 5. Cross-Cultural Aspects of Products
  • Chapter 6. Cross-Cultural Influences on Advertising
  • Chapter 7. Cross-Cultural Aspects of Trade Fairs
  • Chapter 8. Cross-Cultural Sales Promotional Techniques
  • Chapter 9. Cross-Cultural issues in Sales and Sales Management
  • Chapter 10. A Cross-Cultural View of Channels of Distribution
  • Chapter 11. Pricing
  • Part III. PostMarketing
  • Chapter 12. Cross-CulturalAspects of Services Marketing
  • Chapter 13. Cross-Cultural Implications of the Aftermarket
  • Chapter 14. Cross-Cultural Dimensions of Service Quality
  • Chapter 15. Green Marketing
  • Conclusion
  • Bibliography
  • Index
  • Reference Notes Included

Erdener Kaynak

Herbig, Paul PAUL HERBIG is a Visiting Professor in the Managem... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia