• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Handbook of Communication in the Public Sphere » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Handbook of Communication in the Public Sphere

ISBN-13: 9783110226058 / Angielski / Miękka / 2010 / 482 str.

Professor Ruth Wodak; Dr Veronika Koller
Handbook of Communication in the Public Sphere Ruth Wodak Veronika Koller 9783110226058 Mouton de Gruyter - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Handbook of Communication in the Public Sphere

ISBN-13: 9783110226058 / Angielski / Miękka / 2010 / 482 str.

Professor Ruth Wodak; Dr Veronika Koller
cena 182,94
(netto: 174,23 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 182,94
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This volume brings together research from different traditions which maps the vast territory of language and communication in the public sphere from a variety of angles, including (critical) discourse analysis, genre theory and media studies. The book is divided into the three broad fields of business, politics and media, ensuring the interdisciplinary nature of the volume. Every contribution provides the state of the art of the respective field as well as most relevant theoretical frameworks, a discussion of methodologies and some empirical examples. The book addresses students and researchers in various fields of the Social Sciences. Key features:

  • collects international researchers from different traditions in a single compendium
  • combines an up-to-date overview with cutting-edge research
  • interdisciplinary nature of the volume
"

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Linguistics - Sociolinguistics
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Mouton de Gruyter
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783110226058
Rok wydania:
2010
Numer serii:
000341909
Ilość stron:
482
Waga:
0.79 kg
Wymiary:
22.86 x 15.49 x 3.3
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

HAL4 - Handbook of Language and Communication in the Public Sphere
Table of Contents

Introduction: Shifting boundaries and emergent public spheres (Veronika Koller and Ruth Wodak)
Part A: Theoretical Foundations
1.Language, communication and the public sphere: definitions (Scott Wright)
2.Public space, common goods, and private interests: emergent definitions in globally mediated humanity (Phil Graham)
3.Media discourse and the naturalisation of categories (Nick Couldry)
4.Language, communication and the public sphere: a feminist critical discourse perspective (Michelle M. Lazar)
Part B: Language and Communication in Business
5.Advertisements and Public Relations (Guy Cook)
6.Language and communication design in the marketplace (Gerlinde Mautner)
7.Identity, image, impression: corporate self-promotion and public reactions (Veronika Koller)
8.Creating a 'green' image in the public sphere: corporate environmental reports in a genre perspective (Aud Solbjørg Skulstad)
9.Britain™ and 'corporate' national identity (Lidia De Michelis)
Part C: Language and Communication in Politics
10.Political terminology (Paul Chilton)
11.Rhetoric of political speeches (Martin Reisigl)
12.Dissemination and implementation of political concepts (Florian Oberhuber)
13.The contribution of critical linguistics to the analysis of discriminatory prejudices and stereotypes in the language of politics (Ruth Wodak)
14.Tabloidisation of political communication in the public sphere (Werner Holly)
Part D: Language and Communication in the Media
15.News genres (Theo van Leeuwen)
16.Specific genre features of new mass media (Helmut Gruber)
17.Specific debate formats of mass media (Kay Richardson)
18.The sounds of silence in the media: censorship and self-censorship (Christine Anthonissen)
19. Technology, Democracy and Participation in Space (Rodney Jones)

Ruth Wodak and Veronika Koller , Lancaster University,UK.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia