• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Green Consumerism: Perspectives, Sustainability, and Behavior » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Green Consumerism: Perspectives, Sustainability, and Behavior

ISBN-13: 9781774631836 / Angielski / Miękka / 2021 / 380 str.

Ruchika Singh Malyan; Punita Duhan
Green Consumerism: Perspectives, Sustainability, and Behavior Ruchika Singh Malyan Punita Duhan 9781774631836 Apple Academic Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Green Consumerism: Perspectives, Sustainability, and Behavior

ISBN-13: 9781774631836 / Angielski / Miękka / 2021 / 380 str.

Ruchika Singh Malyan; Punita Duhan
cena 403,98
(netto: 384,74 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 400,67
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This new volume provides a holistic understanding the importance of promoting green products and discusses consumers’ buying intentions and decisions. The chapters consider consumer behavior theory in the context of green or ecologically friendly products from both the academic and business perspectives.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Sales & Selling - General
Business & Economics > Marketing - General
Nature > Environmental Conservation & Protection - General
Wydawca:
Apple Academic Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781774631836
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
380
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Green Marketing: The Next Marketing Revolution. Green Pricing the Journey Until Now and the Road Ahead. A Green Consumerism Study of Academic Publications in Scientific Journals Indexed in the Web of Science and Scopus. Green Consumer Behavior. Green Practices for Green(er) Living: The Road Ahead. Determinants of Consumer Purchase Intention for Solar Products. Environmentally Conscious Consumer Behavior and Green Marketing: An Analytical Study from the Indian Market. Empirically Examining Green Brand Associations to Gain Green Competitive Advantage through Green Purchasing Intentions. Sustainable Green Marketing: A Trend of Consumerism. Analyzing Long-Term Benefits in the Face of Higher Upfront Costs of Green Affordable Housing: A Study of Ghaziabad, UP (India). Innovation in Green Practices: A Tool for Environment Sustainability and Competitive Advantage. Communicating Sustainability and Green Marketing: An Emotional Appeal. Eco-Awareness: Imbibing Environmental Values in Consumers. Environmental Marketing and Education. Going Green: Toward Organic Farming and a Plastic-Free Eco-Friendly Lifestyle. Effective Utilization of Renewable Biomaterials for the Production of Bio-Ethanol as Green Biofuel: A Concept for the Development of Sustainable Green Technology.

Ruchika Singh Malyan, PhD, MBA, is a faculty member of Business Administration at Meera Bai Institute of Technology, operational under the Department of Training and Technical Education, Government of NCT of Delhi, for the past six years. Prior to her current position, she gained experience working as an advertising and marketing communications professional in the industry. As an academician, she has attended various national and international seminars and conferences, published research papers with prestigious national and international publishers, and presented research papers at various international conferences.



Punita Duhan, MBA, is a faculty member in Business Administration at the Meera Bai Institute of Technology, operating under the Department of Training and Technical Education, Government of NCT of Delhi, India. She has published more than 12 research papers with prestigious national and international publishers and has also published an edited book, Managing Public Relations and Brand Image through Social Media. Another book, Radical Reorganization of Existing Work Structures Through Digitalization, is in press. She is also on editorial boards of several prestigious peer-reviewed journals.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia