• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Global Strategies in Retailing: Asian and European Experiences » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Global Strategies in Retailing: Asian and European Experiences

ISBN-13: 9780415644297 / Angielski / Twarda / 2013 / 254 str.

John Dawson; Masao Mukoyama
Global Strategies in Retailing: Asian and European Experiences Dawson, John 9780415644297 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Global Strategies in Retailing: Asian and European Experiences

ISBN-13: 9780415644297 / Angielski / Twarda / 2013 / 254 str.

John Dawson; Masao Mukoyama
cena 754,51 zł
(netto: 718,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 730,42 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Large and medium sized retailers have increased their international operations substantially over the last 25 years. This is evident in: the number of countries to which these retailers expand; the growing international sales of retailers; and the heightening of the level of commitment of retailers to their international activity a trend that is likely to continue over the next decade as general globalization in the service industries increases.

The managerial implications of the moves to become global are considerable. Different retailers are pursuing different approaches, to varying degrees of success and are no longer simply multi-national, but are also multi-continental. Consequently, existing concepts and theories of international business fit uneasily in explanations of international retailing, so new corporate strategies need to be explored.

Featuring in-depth studies of seven retailers, by international scholars from Japan, the UK and Sweden, Global Strategies in Retailing explores recent developments in strategy that are related to international retailing and in particular, the emergence of a Global Portfolio Strategy. As such, this book will be important reading for all international business and retailing students and academics researching in these areas.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > International - Marketing
Business & Economics > Industries - Retailing
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in International Business and the World Ec
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415644297
Rok wydania:
2013
Numer serii:
000398163
Ilość stron:
254
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
23.62 x 15.75 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Introduction  1. Recent Developments in Retail Internationalization  2. Building International Strategy with Formats and Formulae  3. Global Portfolio Strategy as a New Strategic Paradigm  4. Nitori: From Local Furniture Store to Largest Home Furnishing Chain in Japan  5. President Chain Store Corporation: Globalization through Business Diversification  6. Lotte Shopping: Transforming a Korean Retailer towards being Global  7. IKEA: The Making of a Global Giant  8. MUJI: The Evolution of a Local Private Label to a Global Retailer  9. The Delhaize Group: Internationalizing the Supermarket on Three Continents  10. The Metro Group: Internationalizing the Cash and Carry Format  11. Future Directions of Retailer Internationalization

Dawson, John Dawson is the founder of International Reconciliat... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia