• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Global Alliances in Tourism and Hospitality Management » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Global Alliances in Tourism and Hospitality Management

ISBN-13: 9780789007834 / Angielski / Twarda / 2000 / 178 str.

John C. Crotts; Roger March; Dimitrios Buhalis
Global Alliances in Tourism and Hospitality Management John C. Crotts Roger March Dimitrios Buhalis 9780789007834 Haworth Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Global Alliances in Tourism and Hospitality Management

ISBN-13: 9780789007834 / Angielski / Twarda / 2000 / 178 str.

John C. Crotts; Roger March; Dimitrios Buhalis
cena 878,00 zł
(netto: 836,19 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 869,02 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Target your business strategies to fit specific tourist cultures

Since Thomas Cook packaged the first tour in 1841, hospitality and tourism enterprises have forged long-term alliances with one another. Yet research suggests that most such alliances will fail. What goes wrong? How can tourism professionals take advantage of all the benefits of international cooperation while minimizing the potentially disastrous risks of failure? Global Alliances in Tourism and Hospitality Management provides empirical research, case studies, and theory to help you make the right decisions about this potentially high-profit strategy.

To compete in the world travel market, a firm must increase its ability to reach, serve, and satisfy its target markets, while lowering costs. Making an alliance is often the most efficient and effective way to reach these twin goals. However, many firms make alliances without sufficient planning and end up paying the price in failed tours, dissatisfied customers, and damaged reputation. The five critical questions that must be answered before creating a partnership include:

  • Do we want to partner?
  • Do we have an ability to partner?
  • With whom do we partner?
  • How do we partner?
  • How do we sustain and renew a partnership over time?

    Global Alliances in Tourism and Hospitality Management offers specific, detailed ideas and research on vital topics, including:
  • deciding how and when to form alliances
  • handling multicultural management issues
  • identifying the basic elements of successful--and not so successful--partnerships
  • discovering the effects of culture on purchasing decisions
  • dealing with conflicts within alliances
  • ensuring cross-agency cooperation

    The development and management of alliances is a critical skill. Global Alliances in Tourism and Hospitality Management provides you with the strategies you need to build successful alliances. International in scope, this informative guide will help marketers, managers, and other professionals in the hospitality industry to lower company costs, raise profits, and gain strategic advantages in diversified markets.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Business & Economics > Economics - General
Business & Economics > International - Marketing
Wydawca:
Haworth Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780789007834
Rok wydania:
2000
Ilość stron:
178
Waga:
0.47 kg
Wymiary:
22.3 x 16.71 x 1.83
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents Introduction

  •  Buyer Decision-Making Behavior in International Tourism Channels
  •  Social Networks and Referrals in International Organizational Buying of Travel Services: The Roles of Culture and Location
  •  Team Needs and Management of Multiethnic Work Groups in Hotels
  • Tastes of Niagara: Building Strategic Alliances Between Tourism and Agriculture
  •  Theoretical Perspectives Applied to Interorganizational Collaboration on Britain's Inland Waterways
  • Relationships in the Distribution Channel of Tourism: Conflicts Between Hoteliers and Tour Operators in the Mediterranean Region
  •  The Effect of Cross-Country Industry Cooperation on Performance in the Airline Industry
  • Index
  • Reference Notes Included

Dimitrios Buhalis, John Crotts

Crotts, John C. John C. Crotts is a Professor and former founding ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia