• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Geomarketing: Methods and Strategies in Spatial Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Geomarketing: Methods and Strategies in Spatial Marketing

ISBN-13: 9781905209071 / Angielski / Twarda / 2006 / 328 str.

Gerard Cliquet
Geomarketing: Methods and Strategies in Spatial Marketing Cliquet, Gérard 9781905209071 Iste Publishing Company - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Geomarketing: Methods and Strategies in Spatial Marketing

ISBN-13: 9781905209071 / Angielski / Twarda / 2006 / 328 str.

Gerard Cliquet
cena 684,15
(netto: 651,57 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 680,41
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This title describes the state of the art in all areas of spatial marketing, discussing the various constituents which make up the geography of markets. Demand varies according to location and can be measured according to revenue, the number of households, spending patterns and lifestyles. Supply is also dependent on position, because prices, services, products and available shops rely on location, while the difference between supply and demand is the rationale for the role of the trader. The book also covers the way geographic techniques help to solve marketing problems and contains chapters written by contributors with extensive experience in this field; given that it is crucial for companies to direct their marketing correctly at their target audience, this will be indispensable reading for those involved in this area.

Kategorie:
Technologie
Kategorie BISAC:
Technology & Engineering > Electronics - General
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Iste Publishing Company
Seria wydawnicza:
Geographical Information Systems
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781905209071
Rok wydania:
2006
Numer serii:
000056086
Ilość stron:
328
Waga:
0.61 kg
Wymiary:
23.52 x 16.1 x 2.24
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Chapter 1. Spatial marketing (Gérard Cliquet).

Part 1: Consumer behavior and geographic information.

Chapter 2. Consumer spatial behavior (Delphine Dion and Gérard Cliquet).

Chapter 3. Consumer values, lifestyles and geographic information (Valérie Charrière).

Chapter 4. Geomarketing and consumer behavior (Jean–Pierre Douard).

Part 2: Retail location and geographic information.

Chapter 5. Store location research (Ian Clarke).

Chapter 6. Retail location models (Gérard Cliquet).

Chapter 7. GIS and retail location models (Graham P. Clarke and Stuart Hayes).

Chapter 8. Spatial strategies in retail and service activities (Gérard Cliquet).

Part 3: Marketing management and geographic information.

Chapter 9. Price and geographic information (Pierre Desmet and Monique Zollinger).

Chapter 10. Advertising policy and geographic information (Karine Gallopel).

Chapter 11. Direct marketing and geographic information (Christine Petr).

Chapter 12. Products and geographic information: geo–merchandizing (Pierre Volle).

List of Contributors.

Index.

Gérard Cliquet is Professor of Marketing at the Institute of Business Administration (IGR–IAE) of the University of Rennes 1, France and Director of the Center for Research in Economics and Management (CREM), France. He is an expert in geomarketing and is advisor in this capacity to many large French companies. He is the author of eight books and numerous articles in national and international journals in the marketing and retailing fields.

This title describes the state of the art in all areas of spatial marketing, discussing the various constituents which make up the geography of markets.
Demand varies according to location and can be measured according to revenue, the number of households, spending patterns and lifestyles. Supply is also dependent on position, because prices, services, products and available shops rely on location, while the difference between supply and demand is the rationale for the role of the trader.

The book also covers the way geographic techniques help to solve marketing problems and contains chapters written by contributors with extensive experience in this field; given that it is crucial for companies to direct their marketing correctly at their target audience, this will be indispensable reading for those involved in this area.

Cliquet, Gerard Professeur a l'IAE-IGR de Rennes... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia