• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Generation Reinvention: How Boomers Today Are Changing Business, Marketing, Aging and the Future » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Generation Reinvention: How Boomers Today Are Changing Business, Marketing, Aging and the Future

ISBN-13: 9781450255332 / Angielski / Miękka / 2010 / 300 str.

Brent Green
Generation Reinvention: How Boomers Today Are Changing Business, Marketing, Aging and the Future Green, Brent 9781450255332 iUniverse.com - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Generation Reinvention: How Boomers Today Are Changing Business, Marketing, Aging and the Future

ISBN-13: 9781450255332 / Angielski / Miękka / 2010 / 300 str.

Brent Green
cena 84,59
(netto: 80,56 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 83,90
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

"Guidance you need to understand and embrace the nation's most economically dominant generation."- B. Joseph Pine II, coauthor, The Experience Economy and Authenticity "The first book about Boomer men to integrate gender and generational insights into a framework marketers can use." - Marti Barletta, author, Marketing to Women and PrimeTime Women ..". a masterful job of envisioning how Baby Boomer men are about to transform the cultural narratives about aging and maturity." - Ken Dychtwald, Ph.D., author, Age Wave and Age Power Born from 1946 to 1964, Baby Boomers represent 26 percent of the U.S. population. But pervasiveness alone does not capture their story of continuing influence and reinvention. Boomers have shaped every life stage they've experienced. With the majority now over age 50, they are again changing business practices and institutions, from dawn of medical tourism to later-life entrepreneurialism. They are still shaping popular culture, from blockbuster films to stadium filling rock concerts. This book gives you astute glimpses into what it means to be part of the generation. Through this lens you'll discover how you can improve marketing communications, product and service development, nonprofit value, and public policies. A special section looks at marketing to Baby Boomer men, including: Historical, technological, social, and cultural touchstones; Underdeveloped ways to combine gender and generational nuances; New segmentation research about the Boomer male cohort. The next few chapters of western society will include Boomers as influential protagonists, while Generation Reinvention continues to change the meaning of business, marketing, aging, and consumerism. Accurately forecasting the Boomer future has significant monetary implications for numerous industries. Some choose to see problems with Boomer aging. Readers of this book will come to see extraordinary opportunities. Brent Green is an award-winning strategist, creative director, copywriter, author, speaker, and consultant focusing on generational marketing. He is also author of Marketing to Leading-Edge Baby Boomers. He lives and reinvents himself in Denver, Colorado."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
iUniverse.com
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781450255332
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
300
Waga:
0.40 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.6
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Green, Brent Green has been a copywriter and marketing strategi... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia