• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Gaming Cultures and Place in Asia-Pacific » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Gaming Cultures and Place in Asia-Pacific

ISBN-13: 9780415535892 / Angielski / Miękka / 2012 / 314 str.

Larissa Hjorth; Dean Chan
Gaming Cultures and Place in Asia-Pacific Larissa Hjorth Dean Chan 9780415535892 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Gaming Cultures and Place in Asia-Pacific

ISBN-13: 9780415535892 / Angielski / Miękka / 2012 / 314 str.

Larissa Hjorth; Dean Chan
cena 228,27
(netto: 217,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 226,63
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This collection explores the relationship between digital gaming and its cultural context by focusing on the burgeoning Asia-Pacific region. Encompassing key locations for global gaming production and consumption such as Japan, China, and South Korea, as well as increasingly significant sites including Australia and Singapore, the region provides a wealth of divergent examples of the role of gaming as a socio-cultural phenomenon. Drawing from micro ethnographic studies of specific games and gaming locales to macro political economy analyses of techno-nationalisms and trans-cultural flows, this collection provides an interdisciplinary model for thinking through the politics of gaming production, representation, and consumption in the region.

Kategorie:
Poradniki
Kategorie BISAC:
Games & Activities > Video & Mobile
Social Science > Media Studies
Computers > Social Aspects
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in New Media and Cyberculture
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415535892
Rok wydania:
2012
Numer serii:
000318398
Ilość stron:
314
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

List of Figures.  List of Tables.  Acknowledgments  1. Locating the Game: Gaming Cultures in/and the Asia-Pacific Region Larissa Hjorth and Dean Chan  Section 1: Industries  2. The Politics of Online Gaming Florence Chee and Dal Yong Jin  3. Gaming Nation: The Australian Game Development Industry Sam Hinton  4. The Dynamics of New Media Globalization in Asia: A Comparative Study of the Online Gaming Industries in South Korea and Singapore Peichi Chung  Section 2: Localities  5. Consuming and Localizing Japanese Combat Games in Hong Kong Benjamin Wai-Ming Ng  6. The "Bang" where Korean Online Gaming Began: The Culture and Business of the PC bang in Korea Jun-Sok Huhh  7. Lan Gaming Groups: Snapshots from an Australasian Case Study, 1999-2008 Melanie Swalwell  Section 3: Genres and New Rubrics  8. Beyond the "Great Firewall": The Case of In-game Protests in China Dean Chan  9. Pokemon 151: Complicating kawaii David Surman  10. Watching StarCraft, Strategy and South Korea Christian McCrea  11. The Re-presentation of Country as Virtual Artefact in Australian Aboriginal Cultural Heritage using a Game Engine Theodor G. Wyeld, Brett Leavy and Patrick Crogan  12. Sticky Games and Hybrid Worlds: A Post-phenomenology of Mobile Phones, Mobile Gaming and the iPhone Ingrid Richardson  Section 4: Players, Playing, and Virtual Communities  13. Managing Risks in Online Game Worlds: Networking Strategies Among Taiwanese Adolescent Players Holin Lin & Chuen-Tsai Sun  14. Games of Gender: A Case Study on Females who Play Games in Seoul, South Korea Larissa Hjorth, Bora Na and Jun-Sok Huhh  15. Playing the Gender Game: The Performance of Japan, Gender and Gaming via Melbourne Female Cosplayers Larissa Hjorth.  Contributors.  Index

Hjorth, Larissa Larissa Hjorth, an artist ethnographer, is Profess... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia