• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Gamification Effect on Brand Engagement » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Gamification Effect on Brand Engagement

ISBN-13: 9786138957157 / Angielski / Miękka / 232 str.

Hend ElShoubashy; Hatem Abd ElKader; Nermine Khalifa
Gamification Effect on Brand Engagement ElShoubashy, Hend, Abd ElKader, Hatem, Khalifa, Nermine 9786138957157 Scholar's Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Gamification Effect on Brand Engagement

ISBN-13: 9786138957157 / Angielski / Miękka / 232 str.

Hend ElShoubashy; Hatem Abd ElKader; Nermine Khalifa
cena 401,18
(netto: 382,08 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 402,12
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Introduction: Gamification has recently gained popularity as a technology promoting the consumers' psychological motivations towards a service, activity, product or a brand in the business world. Different frameworks have been designed, with design elements carrying special characteristics, have been described as motivating and supporting individual attitude and behavior. However, scarcity in empirical evidence answering the people drive to use gamification in the marketing field still represents a gap in the literature.Aim of the study: is proposing a prototype of a gamified framework specially developed for testing the effect of gamification on brand engagement according to UX designs using different game elements.Results: The results of this study revealed a positive relationship, with statistically highly significant correlation between the proposed framework and the studied variables, in conjunction with player personality as an important moderating factor.Conclusion: Accordingly, it was concluded that customer attitude towards a brand can be affected during a gameful experience and will eventually result in positive active enhanced brand engagement.

Wydawca:
Scholar's Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9786138957157
Ilość stron:
232
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka

ElShoubashy, HendHend ElShoubashy - PhD. in Business Administration - College of Management and Technology.Master in E-Business - College of Postgraduates. Hatem Abdelkader - Head of Information systems Department-Faculty of Computers and Information- Menofia University -Egypt.

Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia