• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Game Development Tools » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Game Development Tools

ISBN-13: 9781568814322 / Angielski / Twarda / 2011 / 360 str.

Marwan Ansari
Game Development Tools Marwan Ansari 9781568814322 CRC PRESS - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Game Development Tools

ISBN-13: 9781568814322 / Angielski / Twarda / 2011 / 360 str.

Marwan Ansari
cena 253,60 zł
(netto: 241,52 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 251,00 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book brings the insights of game professionals, DCC creators, hardware vendors, and current researchers together into a collection that focuses on the most underrepresented and critical part of game production: tools development. The first gems-type book dedicated to game tools, this volume focuses on practical, implementable tools for game development professionals. Topics range from asset tracking to improving remote version control performance to robust and efficient IO. Technical artists, as well as game play, audio, and graphics programmers will find new tools to improve work flow and help build games faster.

Kategorie:
Zabawki
Kategorie BISAC:
Computers > Programming - Games
Games & Activities > Video & Mobile
Wydawca:
CRC PRESS
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781568814322
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
360
Waga:
0.92 kg
Wymiary:
23.62 x 19.3 x 2.79
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

The individual topics are very thoroughly and clearly explained with high-quality graphics. This is a good resource for experienced game designers seeking to optimize game development pipelines. Recommended.
-E. Bertozzi, CHOICE, November 2011

Game Development Tools offers the insights of game professionals, researchers, and more and provides guidelines, assessments of tools, and third-party applications for game developers. From building pipelines that work to GPU debugging and using in-game audio tools, this book offers discussions, color images, charts, and more and surveys commands, improvements, workflow, and more. No game developer's reference library should be without this in-depth coverage for advanced developers.
-Midwest Book Review, August 2011

PHILOSOPHY AND METHODOLOGY: Taming the Beast: Managing Complexity in Game Build Pipelines. Game Streaming: A Planned Approach. Workflow Improvement via Automatic Asset Tracking. Continuous Integration for Games. Persistence Management of Asset Metadata and Tags. Real-Time Tool Communication. Robust File I/O. BUILDABLE TOOLS: Real-Time Constructive Solid Geometry. A COLLADA Toolbox. Shape-Preserving Terrain Decimation and Associated Tools. In-Game Audio Debugging Tools. Pragmatic XML Use in Tools. Low Coupling Command System. Object-Oriented Data. Improving Remote Perforce Usage. THIRD-PARTY TOOLS: Vector Displacement in the Sculpting Workflow. Optimizing a Task-Based Game Engine. Efficient Texture Creation with Genetica. Reducing Video Game Creation Effort with Eberos GML2D. YAML for C++: Applied Data-Driven Design. GPU Debugging and Profiling with NVIDIA Parallel Nsight. FBX Games Development Tools. Index.

Marwan Ansari is a software engineer for a Chicago-based games company. He has a B.S. in computer science and mathematics from DePaul University and an M.S. from the University of Illinois at Chicago. He has 15 years of experiencein console games development, video drivers and demos, military simulators, and application and tools development. He specializes in 3D computer graphics and has been published in ShaderX^2 and Game Programming Gems 4.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia