• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Game AI Uncovered » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Game AI Uncovered

ISBN-13: 9781032348506 / Twarda / 2024 / 224 str.

Game AI Uncovered  9781032348506 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Game AI Uncovered

ISBN-13: 9781032348506 / Twarda / 2024 / 224 str.

cena 631,52
(netto: 601,45 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 604,49
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Game AI Uncovered: Volume One kicks off a brand-new series of books that focus on the development of artificial intelligence in video games. This volume brings together the collected wisdom, ideas, tricks and cutting-edge techniques from 20 of the top game AI professionals and researchers, from around the world.

Kategorie:
Sztuka
Kategorie BISAC:
Computers > Programming - Games
Games & Activities > Video & Mobile
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
ISBN-13:
9781032348506
Rok wydania:
2024
Ilość stron:
224
Wymiary:
23.4 x 15.6
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. The Changing Landscape of AI for Game Development Dr Tommy Thompson. 2. Implementing an AI Framework in Unreal for Medium to Large Scale Numbers of Disparate AI in Hood: Outlaws and Legends Dr Allan Bruce. 3. Predicting When and Where to Intercept Players in Hood: Outlaws and Legends Dr Allan Bruce. 4. Getting Caught Off Guard: Situational Awareness in The Escapists 2 David Rogers. 5. Stitching it Together - The Enemies of Sackboy: A Big Adventure Huw Talliss. 6. Squad Behaviour Using a Task Stack Approach for Call of Duty: Strike Team Richard Bull. 7. Reactive Behaviour Trees Sarat Rallabandi & Paul Roberts. 8. Tailoring Racing AI to the Genre Andy Brown. 9. Believable Routes: A Pathfinding Acceptability Metric Paul Roberts. 10. AI Under Lockdown: Various Approaches to NPC Tethering Laurent Couvidou. 11. Low-Cost, Mutable Path-Planning Spaces Steven Dalton     . 12. Auto Generating Navigation Link Data Dale Green. 13. Fluid Movement Johan Holthausen. 14. Combining Behaviour and Animation Systems in Luna Abyss John Reynolds. 15. How to make your AI Fireproof: 25 Years of AI Firefighting Andrea Schiel. 16. Pedal Control for Cars - How to Maintain Speed, Change Speed, and Stop at a Point Dr Nic Melder. 17. Bots for Testing Jonas Gillberg. 18. Infinite Axis Utility System and Hierarchical State Machines David Wooldridge. 19. Tactical Positioning Through Environmental Analysis Michele Ermacora. 20. Level of Detail: Saving Crucial CPU Time Bruno Rebaque. 21. Agent Coordination: Designing a Generalised Coordination Layer Dr Aitor Santamaría Ibirika.            

 

 

Paul Roberts is a Lead AI programmer at Sumo Digital. He has a Master’s degree in Computer Science with Artificial Intelligence, where he focused on pathfinding and developed the DRS algorithm and ways to test the believability of generated paths. He has worked for a variety of studios in the UK from Team17, Traveller’s Tales, Activision, and some smaller indie studios. Paul also managed the Games Programming department at Staffordshire University for several years where he oversaw the development of new degree programs that saw a close collaboration with the games industry. Paul has written a number of books, some fiction, others academic, the latest of which is ‘Artificial Intelligence in Games’ published by CRC Press in 2022.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia