• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

From Customer Retention to a Holistic Stakeholder Management System: Living a Vision » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

From Customer Retention to a Holistic Stakeholder Management System: Living a Vision

ISBN-13: 9783540774297 / Angielski / Twarda / 2008 / 224 str.

Margit Huber; Susanne O'Gorman
From Customer Retention to a Holistic Stakeholder Management System: Living a Vision Huber, Margit 9783540774297 Not Avail - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

From Customer Retention to a Holistic Stakeholder Management System: Living a Vision

ISBN-13: 9783540774297 / Angielski / Twarda / 2008 / 224 str.

Margit Huber; Susanne O'Gorman
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Being the fourth in the series on Stakeholder Management books, the current volume looks back at the beginnings of Stakeholder Management and how it has since developed into a fully-fledged system over the last 20 years. It also highlights the importance of a benchmarking database generated from several thousand case studies for comparing businesses. Furthermore, international case studies look at the application of Stakeholder Management in a wide array of industries such as the automotive, public and hospitality sector as well as the consumer market. The reader benefits from a well-rounded account of articles that explain the entire process from data collection to implementation of actions derived from result analysis.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Business & Economics > Kompleksowe zarządzanie jakością
Business & Economics > Zarządzenie zasobami ludzkimi
Wydawca:
Not Avail
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783540774297
Rok wydania:
2008
Wydanie:
2008
Ilość stron:
224
Waga:
0.44 kg
Wymiary:
23.88 x 16.0 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

The Beginnings of TRI*M — a Personal Account.- The Food Industry: Using TRI*M for Product Improvement.- How Can Market Research Findings Lead to Lasting Improvements Within a Company?.- The TRI*M Principle-Applying It in the Public Sector.- Stakeholder Based Measuring and Management of CSR and Its Impact on Corporate Reputation.- Developing the Customer Experience Programme at UNITE: Working Towards the Integrated Approach.- TRI*M: Messe München (Munich Trade Fair) — Fit for the Future.- A Short History of Customer Retention — The TRI*M Benchmarking Database as an Experience Database.- How to Obtain the Voice of the Customer — Experiences with the Introduction of an Integrated Customer Retention System in the MAN Commercial Vehicles Group.- Firsthand Report of the Commerzbank on the Use of the TRI*M-System for the Employee Survey.- Monitoring of Transformation Processes Using the TRI*M Method.- Customer and Brand Loyalty Research — Two Separate Fields?.- How Does Customer Retention Work?.- Implementing the TRI*M Approach as a Stakeholder Management System for Russia’s Largest Telecom Provider.- A Framework for Social Development Assessment.

Being the fourth in the series on Stakeholder Management books, the current volume looks back at the beginnings of Stakeholder Management and how it has since developed into a fully-fledged system over the last 20 years. It also highlights the importance of a benchmarking database generated from several thousand case studies for comparing businesses. What's more, international case studies look at the application of Stakeholder Management in a wide array of industries such as the automotive, public and hospitality sector as well as the consumer market. The reader benefits from a well-rounded account of articles that explain the entire process from data collection to implementation of actions derived from result analysis.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia