• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Franchising: An International Perspective » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Franchising: An International Perspective

ISBN-13: 9780415284196 / Angielski / Miękka / 2002 / 272 str.

Frank Hoy; John Stanworth
Franchising: An International Perspective Hoy, Frank 9780415284196 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Franchising: An International Perspective

ISBN-13: 9780415284196 / Angielski / Miękka / 2002 / 272 str.

Frank Hoy; John Stanworth
cena 301,76 zł
(netto: 287,39 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 287,08 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Franchising is a unique collection of articles that offers a handpicked selection of the main outstanding 'classic' texts in franchising knowledge. Researchers, students, professional advisors and anyone with a serious interest in the development of this extremely topical subject can now have, at their fingertips, the key articles and papers that have contributed to the philosophy of cloning business success. Many researchers in the field have only heard of the names, 'Brickley and Dark', 'Rubin', 'Hunt' or 'Oxenfeldt and Kelly', but may never have seen their seminal works through the difficulty in locating the material. Their original articles are reproduced in full here, complete with supporting analysis from the editors.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > International - General
Business & Economics > New Business Enterprises
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415284196
Rok wydania:
2002
Ilość stron:
272
Waga:
0.48 kg
Wymiary:
24.94 x 17.48 x 1.45
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Section 1: Franchising - A Conceptual Overview  1. Franchising as an Entrepreneurial Venture Form  2. Colas, Burgers, Shakes and Shirkers: Towards a Sociological Model of Franchising in the Market Economy  Section 2: Franchising As An Organisational Form 3. The Theory of the Firm and the Structure of the Franchise Contract  4. The Choice of Organizational Form: The Case of Franchising  5. Franchising: Firms, Markets and Intangible Assets  6. Power in a Channel of Distribution: Sources and Consequences  Section 3: Survival and Growth Rates In Franchising 7. Franchising: Promises, Problems, Prospects  8. Survival Patterns Among Newcomers to Franchising  9. Franchising Growth and Franchisor Entry and Exit in the US Market: Myth and Reality  10. Towards a Model of Franchise System Development  Section 4: The Ownership-Redirection Debate 11. Will Successful Franchise Systems Ultimately Become Wholly-Owned Chains?  12. Competative Advantage Variation over the Life Cycle of a Franchise  13. What we know about Ownership Redirection in Franchising: A Meta-analysis

Professor Frank Hoy, Dean of Texas University (EP) Business School enjoys a national (US) and international reputation in the field of entrepreneurship and has a special interest in franchising. Professor John Stanworth, is at the University of Westminster is the Head of the International Franchise Research Centre (IFRC) in London and also Director-General of the Small Business Research Trust based at the Open University in Milton Keynes.

Hoy, Frank Frank Hoy is the Paul R. Beswick Professor of Inno... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia