• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Food Product Development: Based on Experience » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Food Product Development: Based on Experience

ISBN-13: 9780813820293 / Angielski / Twarda / 2002 / 216 str.

Catherine Side
Food Product Development: Based on Experience Side, Catherine 9780813820293 Iowa State Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Food Product Development: Based on Experience

ISBN-13: 9780813820293 / Angielski / Twarda / 2002 / 216 str.

Catherine Side
cena 717,11 zł
(netto: 682,96 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 711,23 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Addresses the following key components of food product development: managing the product development process; consumer and market research; making it happen; and costing and pricing.

Kategorie:
Technologie
Kategorie BISAC:
Technology & Engineering > Food Science - General
Wydawca:
Iowa State Press
Seria wydawnicza:
IFT Basic Symposium
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780813820293
Rok wydania:
2002
Numer serii:
000133770
Ilość stron:
216
Waga:
0.40 kg
Wymiary:
23.19 x 15.47 x 1.3
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

"This is one of the IFT Basic Symposium Series. The 198 pages, in 14 chapters, were written by eight experts – new product development giants.
These contents originate from a series of structured courses with emphasis on personal experience, practical and realistic case studies, and many tangible examples" ( Food & Beverage Reporter, April 2004)

Contributors.

Foreword.

Preface.

Acknowledgments.

1 Effective Communication.

2 Focusing on the Participants: When and How To Involve Them.

3 Managing the Product Development Process.

4 Organizing Human Resouces: By Project? By Discipline? As a Matrix?

5 Product Life Cycle: Consumer and Market Research.

6 Shelf Life Considerations and Techniques.

7 Product and Concept Testing: Methods and Cost Control.

8 Case Study: Introducing a New Flavor and Color Ingredient.

9 Food Safety Systems: Anticipating Production and Integration into the Process.

10 Some Lesson Vignettes from Focus Groups and Other Market Research.

11 Equipment Integration in the Process: Patent Questions and Vendor Confidentiality.

12 The Role of Food Packaging in Product Development.

13 Contract Packaging ot In–House Manufacturing?

14 Initial and Progressive Cost Estimates.

Index.

Improve your product development success ratio!

This IFT Basic Symposium is the collective work of a team of seasoned food industry consultants whose experiences and observations provide a "how to" guide of successful product and process development. Their information–packed presentations will deepen and broaden the food technologist′s knowledge of food product development to the sphere beyond the laboratory.

Authors address the following key components of product development: Managing the Product Development Process, Consumer & Market Research, Making It Happen, Cost & Pricing

A case study and several short case history lessons illuminate product development from perspectives that include consumer and marketing needs, manufacturing ramifications, communication issues, food safety systems, shelf life techniques, and distribution elements.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia