• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Flux: What Marketing Managers Need to Navigate the New Environment » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Flux: What Marketing Managers Need to Navigate the New Environment

ISBN-13: 9781442644038 / Angielski / Twarda / 2012 / 344 str.

David Soberman; Dilip Soman
Flux: What Marketing Managers Need to Navigate the New Environment Soberman, David 9781442644038 University of Toronto Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Flux: What Marketing Managers Need to Navigate the New Environment

ISBN-13: 9781442644038 / Angielski / Twarda / 2012 / 344 str.

David Soberman; Dilip Soman
cena 160,64
(netto: 152,99 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 154,50
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The past decade has seen a number of developments that threaten the very fabric of how marketing activities have traditionally been conducted. On one hand, consumers are increasingly socially networked and value-conscious, with heightened expectations of how companies will react to their demands. Along with the challenges, however, come new opportunities: the growth of behavioural economics and the emergence of new data collection techniques, for instance, give marketers unprecedented access to previously hidden aspects of consumer behavior. Clearly, 'business as usual' is not an option for marketing managers who want their firms to stay in the game.To help managers adapt to the rapidly changing business environment, Flux offers a collection of the very best thinking on key areas of marketing activity and decision-making. Each chapter is written by a leading expert in a specific 'new' marketing subject area, from managing brands to dealing with new media, and addresses substantive challenges in that area while providing steps for taking action. The book's integrated approach makes it an excellent resource not only for marketing managers but any managers dealing with customers.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Strategia biznesowa
Wydawca:
University of Toronto Press
Seria wydawnicza:
Rotman-Utp Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781442644038
Rok wydania:
2012
Numer serii:
000435800
Ilość stron:
344
Waga:
0.69 kg
Wymiary:
17.0 x 23.7 x 3.0
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta
Soberman, David David Soberman is Canadian National Chair in Strat... więcej >
Soman, Dilip Dilip Soman is a professor and the Corus Chair in ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia