• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Failure Pedagogies: Learning and Unlearning What It Means to Fail » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Failure Pedagogies: Learning and Unlearning What It Means to Fail

ISBN-13: 9781433174865 / Angielski / Twarda / 2020 / 276 str.

Allison D. Carr; Laura R. Micciche
Failure Pedagogies: Learning and Unlearning What It Means to Fail Carr, Allison D. 9781433174865 Peter Lang Inc., International Academic Publi - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Failure Pedagogies: Learning and Unlearning What It Means to Fail

ISBN-13: 9781433174865 / Angielski / Twarda / 2020 / 276 str.

Allison D. Carr; Laura R. Micciche
cena 631,76
(netto: 601,68 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 628,36
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Failure Pedagogies examines how failure has been wittingly and unwittingly appropriated to advantage those most likely to be insulated from risks associated with pursuing or embracing failure as a creative strategy.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Schools - Levels - Higher
Education > Student Life & Student Affairs
Education > Philosophy, Theory & Social Aspects
Wydawca:
Peter Lang Inc., International Academic Publi
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781433174865
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
276
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

List of Figures - Chris Hay: Foreword: Failure, Fear, and Alternate Routes - Acknowledgments - Allison D. Carr/Laura R. Micciche: Introduction: Failure's Sweat - Caddie Alford: When One Door Closes, Another Opens; Or, Appreciating Clichés - Alba Newmann Holmes/Kara Wittman: The Costs of Clarity - Kate Pantelides: After the Accusation: The Lasting Impact of Plagiarism Trauma on Student Writing Behaviors - Darci L. Thoune: Failure Potential: Using Failure as Feedback - Jim Ridolfo: Rhetorical Velocity and Fake News - R.J. Lambert: Failure as Exigence: Accusation and Apology as Opportunities for (Re)invention - Nancy G. Barrón/Sibylle Gruber: Redefining Failure: Controlling a Sense of Self - Anne Dalke: A Force of Disruption: Refusing the Success/Failure Complex - Shari J. Stenberg/Stacey Waite: Who Survives the Witch Hunt? Supporting Our Students in a Process We Know Will Fail Them - Gavin P. Johnson/Ryan Sheehan: The Uses of Queer Failure: Navigating the Pedagogical Mandate of Happiness - Jeanette Lehn: Committing to Failure: Critical Pedagogy and Failure in Classroom Teaching - Cassandra Phillips/Joanne Baird Giordano: Messy Processes Into and Out of Failure: Professional Identities and Open-Access Writers - Michelle LaFrance: Failure to Wake? What #WPAListservFeministRevolution Tells Us About a "Feminist" Writing Studies - Julie Myatt: Persevering Even When "We Are All Full of Mad": A Lesson in the Value of Incremental Progress - Maria Novotny/Juliette Givhan: "You Google Infertility and You Don't See Me": Towards an Intersectional Framework Resisting the Rhetorical Slippages of Reproductive Activism - Kara Taczak/Debbie Gale Mitchell: Embracing the Ugly - Adam Hubrig: Narrativizing Dis/Ability: Deconstructing Institutional Uses of Disability Narratives - Aja Y Martinez: Papelitos Guardados, Part I: On Collegiality and Failure - Asao B. Inoue: Afterword: Failure and Letting Go - Contributors - Index.

Allison D. Carr, Assistant Professor of Rhetoric at Coe College (IA), earned her Ph.D. from the University of Cincinnati in 2014. Her work has appeared in Composition Forum, Pedagogy, Computers & Composition Online, and multiple edited volumes.

Laura R. Micciche, Professor of English at the University of Cincinnati, earned her Ph.D. from the University of Wisconsin-Milwaukee in 1999. She has published three books on writing and emotion and recently completed a six-year term editing Composition Studies.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia