• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Examining the First Year Three-Contact Hour Seminar Implications for Faculty Development » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Examining the First Year Three-Contact Hour Seminar Implications for Faculty Development

ISBN-13: 9783639022902 / Angielski / Miękka / 2008 / 296 str.

Melanie Rogers; Elizabeth Jones
Examining the First Year Three-Contact Hour Seminar Implications for Faculty Development Melanie Rogers Elizabeth Jones 9783639022902 VDM Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Examining the First Year Three-Contact Hour Seminar Implications for Faculty Development

ISBN-13: 9783639022902 / Angielski / Miękka / 2008 / 296 str.

Melanie Rogers; Elizabeth Jones
cena 354,20 zł
(netto: 337,33 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 354,20 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

An experience that has proven to be an effective intervention for first year students is the first year seminar. Research supports that students' participation in first year seminars is effective in retention, persistence toward graduation, higher grade point averages, and social integration. Results from the 2001-2002 First Year Initiative Survey provides support that there is a positive relationship between the instructional techniques used in the first year seminar and acquisition of academic and critical thinking skills for students enrolled in the three-contact hour first year seminar. A correlational analysis was performed on the 2001-2002 First Year Initiative Survey results, which identified four institutions of higher education. A multiple case study approach was employed to provide a rich description and analysis of the first year seminar faculty development phenomenon.

An experience that has proven to be an effective intervention for first year students is the first year seminar. Research supports that students participation in first year seminars is effective in retention, persistence toward graduation, higher grade point averages, and social integration. Results from the 2001-2002 First Year Initiative Survey provides support that there is a positive relationship between the instructional techniques used in the first year seminar and acquisition of academic and critical thinking skills for students enrolled in the three-contact hour first year seminar. A correlational analysis was performed on the 2001-2002 First Year Initiative Survey results, which identified four institutions of higher education. A multiple case study approach was employed to provide a rich description and analysis of the first year seminar faculty development phenomenon.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Counseling - General
Wydawca:
VDM Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783639022902
Rok wydania:
2008
Ilość stron:
296
Waga:
0.40 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.57
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Dr. Melanie B. Rogers received her Master of Arts degree in
Counseling and her Doctorate of Education from West Virginia
University. She is currently a psychotherapist in private
practice. Her research focus is in assessment in higher
education, retention, student development, and student learning. Dr. Elizabeth A. Jones received her M.Ed. in Counseling and her Ph.D. in Higher Education from The Pennsylvania State University. She is a professor in Educational Leadership Studies at West Virginia University.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia