• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Examen des attentes et de l'expérience des clients en matière de qualité de service » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Examen des attentes et de l'expérience des clients en matière de qualité de service

ISBN-13: 9786203500851 / Francuski / Miękka / 2024 / 88 str.

Nagesh Gopal
Examen des attentes et de l'expérience des clients en matière de qualité de service Gopal, Nagesh 9786203500851 Editions Notre Savoir - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Examen des attentes et de l'expérience des clients en matière de qualité de service

ISBN-13: 9786203500851 / Francuski / Miękka / 2024 / 88 str.

Nagesh Gopal
cena 277,53 zł
(netto: 264,31 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 277,53 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Le chapitre 1 de l'ouvrage présente la question de recherche, les objectifs de recherche, la justification, le contexte de la recherche et la méthodologie employée pour évaluer les attentes et l'expérience des clients en matière de qualité de service dans les organismes de services. Le chapitre 2 présente le contexte dans lequel s'inscrivent les objectifs de la recherche et englobe/définit divers aspects tels que le service, la qualité du service, la satisfaction du client et l'expérience du service. Les modèles/cadres de qualité de service (SERVQUAL et GAP) et leur pertinence pour mesurer la satisfaction du client et la qualité de service sont associés à la théorie appropriée. Le chapitre 3 traite de la stratégie, des approches, des philosophies et des procédures de recherche utilisées pour analyser les principales limites et collecter des données primaires sur la qualité du service fourni par Starbucks. Le chapitre 4 explique comment la méthodologie a été appliquée et présente les résultats des sources de données primaires et secondaires. Les principales conclusions permettent d'analyser les raisons de l'écart entre les attentes des clients et la perception de la qualité de service chez Starbucks. Le chapitre 5 analyse les résultats et tire une conclusion sur les objectifs et les questions de la recherche.

Kategorie BISAC:
Business & Economics > Production & Operations Management
Wydawca:
Editions Notre Savoir
Język:
Francuski
ISBN-13:
9786203500851
Rok wydania:
2024
Ilość stron:
88
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka
Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia