• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Evaluating Public Communication: Exploring New Models, Standards, and Best Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Evaluating Public Communication: Exploring New Models, Standards, and Best Practice

ISBN-13: 9781138228573 / Angielski / Twarda / 2017 / 392 str.

Jim MacNamara
Evaluating Public Communication: Exploring New Models, Standards, and Best Practice Jim MacNamara 9781138228573 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Evaluating Public Communication: Exploring New Models, Standards, and Best Practice

ISBN-13: 9781138228573 / Angielski / Twarda / 2017 / 392 str.

Jim MacNamara
cena 705,83
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Evaluating Public Communication addresses the widely reported lack of rigorous outcome and impact oriented evaluation in advertising; public relations; corporate, government, political, and organizational communication; and specialist fields such as health communication. This transdisciplinary analysis integrates research literature from each of these fields of practice as well as primary research including interviews, content analysis, and ethnography inside the world of evaluating public communication to identify the latest models and approaches. It presents in-depth of analysis of public communication and features:

  • A review of 30 frameworks and models that inform processes for evaluation in advertising, public relations, health communication and promotion, government communication and other specialist fields including the latest recommendations of industry bodies, evaluation councils, and research institutes in several countries;
  • Recommendations for standards based on contemporary social science research and industry initiatives such as the Task Force for Standardization of Communication Planning and Evaluation Models and the Coalition for Public Relations Research Standards;
  • A comprehensive review of metrics that can inform evaluation including digital and social media metrics, 10 informal research methods, and more than 30 formal research methods for evaluating public communication; and
  • A dozen contemporary case studies of evaluation of public communication campaigns and projects.
Evaluating Public Communication provides clear guidance on theory and practice for students of PR, advertising and all fields of communication.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138228573
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
392
Waga:
0.75 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 2.39
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

List of Figures, List of Tables, Acknowledgements. Introduction. PART 1 – The Foundations of Evaluation 1. Why We Need to Critically Examine Communication 2. Evaluation of Communication – Key Concepts, Principles, and Theories 3. Models Informing Evaluation of Communication PART 2 – The Practice of Evaluation 4. Metrics, Analytics, and Beyond – The Evolving Evaluation Landscape 5. Informal Methods to Evaluate Public Communication 6. Research Approaches and Key Procedures 7. Quantitative Methods to Evaluate Public Communication 8. Qualitative and Mixed Methods to Evaluate Public Communication 9. Reporting and Using Evaluation PART 3 – Case Studies in Evaluation 10. Learning from Best (and Worst) Practice – International Case Studies

Jim Macnamara is Professor of Public Communication at the University of Technology Sydney (UTS). Previously CEO of a leading research company specializing inevaluation of communication, he is the author of 16 books on media and communication, including, most recently, Organizational Listening: The Missing Essential in Public Communication (2016).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia