• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

European Perspectives in Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

European Perspectives in Marketing

ISBN-13: 9780789025685 / Angielski / Twarda / 2004 / 182 str.

Erdener Kaynak
European Perspectives in Marketing Erdener Kaynak 9780789025685 International Business Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

European Perspectives in Marketing

ISBN-13: 9780789025685 / Angielski / Twarda / 2004 / 182 str.

Erdener Kaynak
cena 702,94
(netto: 669,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Improve your grasp of contemporary European marketing issues with these fascinating case studies and analyses

From the editor:
Europe is not a homogenous mass market. It is rather a heterogeneous market with substantial regional, country, and individual market differences. There are three major sub-markets: European Union (EU) countries, European Free Trade Area (EFTA) countries, and Eastern/Central European (ECE) countries (accession countries). Ten of these countries joined the EU on May 1st, 2004. These countries offer tremendous market opportunities for other European countries, as there is a strong demand in these ten countries for various products and services. Very soon, we will be witnessing the emergence of an enlarged Europe with high market and investment potential.

This resource examines marketing practices and consumer behavior in several EU countries, plus one EFTA country and one Associate EU member country. With conceptual frameworks, case studies, analytical insights into European marketing issues, empirical data, and propositions for future testing, European Perspectives in Marketing presents clear, understandable writing on:

  • outsourcing industrial products from Eastern and Central European suppliers
  • cross-cultural differences in the effect of advertising repetition and size--with a case study from Germany
  • the internationalization of small high-tech firms--with case examples from Norway
  • the impact of the euro on Italian consumers' currency adjustment strategies--have they successfully adapted to the new currency by substituting their old internal price references (based on the high-denomination lira) with a new set of references that reflects the low-denomination currency of the euro?
  • international antitrust strategies and the policies of Pepsi and Coke in Europe as compared to in the United States--and a look at the managerial and public policy implications of US and EU antitrust regulations
  • recent advances in Information & Communication Technology (ICT) and how they can reduce the communication barriers between and within geographically dispersed organizations
  • why young Turkish adults (high school and university students, and young people in the workforce) purchase and use mobile telephones for symbolic rather than practical reasons

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > International - Marketing
Wydawca:
International Business Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780789025685
Rok wydania:
2004
Ilość stron:
182
Waga:
0.44 kg
Wymiary:
22.45 x 15.49 x 1.7
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

  • Euromarketing: An Introduction (Erdener Kaynak)
  • Outsourcing by Finnish Organizational Buyers from Eastern and Central European Suppliers: Country of Origin Impact (Erdener Kaynak and Jarmo Eronen)
  • Determinants of the Consumption of Cultural Events (Aviv Shoham and Maja Makovec Brencic)
  • Cross-Cultural Differences in the Effect of Ad Repetition and Ad Size: Experiments with Americans, Germans, and Singaporeans (Chanthika Pornpitakpan)
  • Internationalization of Small High-Tech Firms: The Role of Information Technology (Arild Aspelund and Øystein Moen)
  • Italians and the Euro: The Impact of Time on Consumer Adjustment Strategies (Michael Callow and Dawn Lerman)
  • A Case Study for International Antitrust: Pepsi versus Coke (Lynda S. Hamilton and Leslie B. Fletcher)
  • The Symbolic Use of Mobile Telephone Among Turkish Consumers (Ayla Ozhan Dedeoglu)
  • Index
  • Reference Notes Included

Lenore McComas Coberly

Kaynak, Erdener ERDENER KAYNAK is Professor of Marketing and Assis... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia