• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Establishing Pathways to Inclusion: Investigating the Experiences and Outcomes for Students with Special Educational Needs » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Establishing Pathways to Inclusion: Investigating the Experiences and Outcomes for Students with Special Educational Needs

ISBN-13: 9781138290365 / Angielski / Miękka / 2021 / 196 str.

Richard Rose; Dr Michael Shevlin
Establishing Pathways to Inclusion: Investigating the Experiences and Outcomes for Students with Special Educational Needs Richard Rose Dr Michael Shevlin 9781138290365 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Establishing Pathways to Inclusion: Investigating the Experiences and Outcomes for Students with Special Educational Needs

ISBN-13: 9781138290365 / Angielski / Miękka / 2021 / 196 str.

Richard Rose; Dr Michael Shevlin
cena 184,17
(netto: 175,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 183,41
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book studies the ways in which inclusive practices function in schools. Based on a large-scale research project it provides a secure understanding of what really works. Using a framework for analysing and understanding the factors that enable students to become effective social learners and highlighting those which can influence successful inclusive practice it examines how schools can establish and implement an agenda for change. Findings are discussed in relation to research from international studies in order to provide an understanding of how students and families can be supported to gain positive experiences from schooling and achieve desired learning outcomes.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Special Education - General
Education > Research
Education > Professional Development
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138290365
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
196
Waga:
0.30 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.12
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Section 1: Context and Introducing the Study  1. Inclusive Education in Ireland: Developments and Challenges  2. Policy and Research Context within the Republic of Ireland  3. Collating Evidence: Research Methods Deployed During the Study  Section 2: Experiences and Outcomes: Multiple Perspectives  4. Student Experiences and Outcomes  5. Parental Reflections on their Experiences  6. The Attitudes and Experiences of Teachers  7. Insights from School Leaders  8. Perspectives of Support Teachers and Therapeutic Professionals  9. The Experiences of Paraprofessionals  10. Academic Outcomes for Students with Special Educational Needs  11. Social Outcomes for Students with Special Educational Needs  12. Student Transition from Primary to Post-Primary School  Section 3: Critical Factors in Establishing Inclusive Learning Environments  13. Setting an Agenda for Research  14. Inclusive Education in Ireland – What Have We Learned?

Rose, Richard Richard Rose is director of the Centre for the Stu... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia