• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Entrepreneurial Marketing: Sustaining Growth in All Organisations » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Entrepreneurial Marketing: Sustaining Growth in All Organisations

ISBN-13: 9781137500908 / Angielski / Miękka / 2015 / 400 str.

Ian Chaston
Entrepreneurial Marketing: Sustaining Growth in All Organisations Ian Chaston 9781137500908 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Entrepreneurial Marketing: Sustaining Growth in All Organisations

ISBN-13: 9781137500908 / Angielski / Miękka / 2015 / 400 str.

Ian Chaston
cena 306,13
(netto: 291,55 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 297,40
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Marrying innovative marketing strategies with an understanding of what makes an enterprise successful, this book applies entrepreneurial marketing to all sizes of organisation, from large firms to SMEs. The 1st edition was one of the first books to tackle entrepreneurial marketing; now, the new edition will take a fresh look at the subject.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Small Business - General
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781137500908
Rok wydania:
2015
Wydanie:
2017
Ilość stron:
400
Waga:
0.61 kg
Wymiary:
23.4 x 16.3 x 2.2
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

1. Entrepreneurship and Market Conventions 2. Understanding the Conventional Competitor 3. Planning and Visioning 4. Entrepreneurial Marketing Strategy 5. Identifying Entrepreneurial Opportunities 6. Entrepreneurial Competence 7. Innovation 8. Technology  9. Entrepreneurial Promotion 10. Online Promotion 11. Social Media 12. Blogs, Tweets and Apps 13. Entrepreneurial Pricing and Distribution 14. Entrepreneurial Service Marketing 15. B2B Marketing 16. Small Firm Entrepreneurship 17. Public Sector.

Ian Chaston is Adjunct Professor in Entrepreneurship at the University of Auckland, New Zealand. He was previously Professor of Marketing and Entrepreneurship and Director of the Management Centre at Plymouth Business School.


It is increasingly apparent that most firms succeed because they are willing to break the rules and act entrepreneurially. The purpose of this text is to examine how this simple trading principle can be applied by any individual in any private or public sector organisation by focusing on the concept of entrepreneurial marketing, across all aspects of the marketing process.
Entrepreneurial Marketing begins by defining the' rules' of marketing as a basis for the entrepreneur to understand what 'rules' need breaking. Subsequent chapters cover the marketing mix, innovation management, and compare large versus small firms. All issues are illustrated with extensive real-world examples throughout. Entrepreneurial Marketing is ideal reading for students and professionals who want an exciting, relevant and innovative approach to, and perspective of, management and marketing.

Chaston, Ian Ian Chaston is Director of Research and Terry Mang... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia