• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Emotional Intelligence in Telecom Sector in India » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Emotional Intelligence in Telecom Sector in India

ISBN-13: 9783848436477 / Angielski / Miękka / 2012 / 208 str.

Anuradha Sharma; Neelu Rohmetra
Emotional Intelligence in Telecom Sector in India Anuradha Sharma Neelu Rohmetra 9783848436477 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Emotional Intelligence in Telecom Sector in India

ISBN-13: 9783848436477 / Angielski / Miękka / 2012 / 208 str.

Anuradha Sharma; Neelu Rohmetra
cena 354,20 zł
(netto: 337,33 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 354,20 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Emotional intelligence is an art of generating, perceiving and assessing emotions to assist thought;understanding emotions and emotional knowledge; and effectively regulating emotions to promote emotional and intellectual growth.Developing emotional intelligence is not just relevant and critical to those in leadership and management roles.Emotional intelligence is needed in wide spectrum of a profession that demand personal and interpersonal effectiveness, besides ability to work in a dynamic changing and complex environment.Ths book is an endeavor to present the readers with a better understanding of the concept and the scope of its application.The author has put in every possible effort to make the study meaningful as could be so that it proves useful for the organisations under study in particular and the service sector in general.The book attempts to examine the various aspects of Emotional Intelligence in view of its relationship with behavioural response as understood in terms of motivation, communication and other such related dimensio

Emotional intelligence is an art of generating,perceiving and assessing emotions to assist thought;understanding emotions and emotional knowledge; and effectively regulating emotions to promote emotional and intellectual growth.Developing emotional intelligence is not just relevant and critical to those in leadership and management roles.Emotional intelligence is needed in wide spectrum of a profession that demand personal and interpersonal effectiveness,besides ability to work in a dynamic changing and complex environment.Ths book is an endeavor to present the readers with a better understanding of the concept and the scope of its application.The author has put in every possible effort to make the study meaningful as could be so that it proves useful for the organisations under study in particular and the service sector in general.The book attempts to examine the various aspects of Emotional Intelligence in view of its relationship with behavioural response as understood in terms of motivation,communication and other such related dimensions.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783848436477
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
208
Waga:
0.31 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.22
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Dr.Anuradha Sharma,MBA,Ph.D,is Associate Executive at Jammu and Kashmir Bank, J&k, India.She has over four years of teaching expierence.Her areas of interest are Organisational Behaviour,Cross-Cultural Management,Human Resource Management and Emotional Management.She has worked as a Project fellow for three years at UGC Major Research project.

Rohmetra, Neelu Neelu Rohmetra is Professor, The Business School, ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia