• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Effet des promotions de vente sur l'achat impulsif » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Effet des promotions de vente sur l'achat impulsif

ISBN-13: 9786208825201 / Francuski / Miękka / 2025 / 100 str.

Siham Mourad
Effet des promotions de vente sur l'achat impulsif Mourad, Siham 9786208825201 Éditions universitaires européennes - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Effet des promotions de vente sur l'achat impulsif

ISBN-13: 9786208825201 / Francuski / Miękka / 2025 / 100 str.

Siham Mourad
cena 271,77
(netto: 258,83 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 272,40
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

L'objectif de cette recherche est d'expliquer le rôle des promotions et leurs bénéfices dans le comportement d'achat impulsif. Pour ce faire, nous avons traité deux champs théoriques qui nous ont semblé appropriés, en l'occurrence la promotion des ventes et l'achat impulsif. Après une large revue de littérature, nous avons recensé les concepts clés pour répondre à la problématique de recherche. Il s'agit de l'achat raisonné, du traitement heuristique de l'information, le trait d'impulsivité (fonctionnelle et dysfonctionnelle), du sentiment de vouloir faire de bonnes affaires et des bénéfices utilitaires et hédoniques de la promotion selon le modèle de Chandon (1997).D'après l'étude, nous sommes parvenus aux résultats suivants : la promotion est plus achetée impulsivement qu'un produit sans promotion. Le sentiment de faire « un achat raisonné » vient renforcer cet achat. Concernant la promotion hédonique, le « sentiment de vouloir faire de bonnes affaires » et le traitement heuristique de l'information expliquent l'acte impulsif.

Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Éditions universitaires européennes
Język:
Francuski
ISBN-13:
9786208825201
Rok wydania:
2025
Ilość stron:
100
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka
Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia