• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Education Policy: Process, Themes and Impact » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Education Policy: Process, Themes and Impact

ISBN-13: 9780415377713 / Angielski / Twarda / 2006 / 212 str.

Les Bell; Howard Stevenson
Education Policy: Process, Themes and Impact Bell, Les 9780415377713 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Education Policy: Process, Themes and Impact

ISBN-13: 9780415377713 / Angielski / Twarda / 2006 / 212 str.

Les Bell; Howard Stevenson
cena 632,81
(netto: 602,68 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 604,49
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The study of educational leadership makes little sense unless it is in relation to who the leaders are, how they are leading, what is being led, and with what effect. Based on the premise that learning is at the heart of leadership and that leaders themselves should be learners, the Leadership for Learning series explores the connections between educational leadership, policy, curriculum, human resources and accountability. Each book in the series approaches its subject matter through a three-fold structure of process, themes and impact. Series Editors - Clive Dimmock, Mark Brundrett and Les Bell As global pressures focus increasing attention on the outcomes of education policy and on their implications for economic prosperity and social citizenship, the experience of each individual learner is decisively shaped by the wider policy environment. However, there is often an underdeveloped understanding of how education policy is formed, what drives it and how it impacts on schools and colleges. This book explicitly makes these connections and links them to the wider challenges of educational leadership in a modern context.
Education Policy is divided into three sections, which examine:

  • the development of policy at the levels of the nation state and individual institutions
  • the forces that shape policies with emphasis on human capital theory, citizenship and social justice and accountability
  • research-based case studies highlighting the application of policy in a range of situations.
The book provides a valuable resource for students, practitioners, middle managers and educational leaders in all sectors, both in the UK and internationally, who are engaged on masters and doctoral degrees, or undertaking leadership training and preparation programmes.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Leadership
Education > Educational Policy & Reform
Education > Classroom Management
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Leadership for Learning
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415377713
Rok wydania:
2006
Numer serii:
000281832
Ilość stron:
212
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
23.47 x 16.15 x 1.63
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Part 1: Educational policy considered  What is educational policy?  Models of policy development   Part 2: Themes in educational policy  Autonomy and choice  Equity and economy  Citizenship and identity  Part 3: The impact of educational policy  Policy, strategy and leadership  Autonomy and choice: the development of site-based management  Reconciling equity and economy: a case-study of Education Action Zones in England  Citizenship and identity: cultural pluralism and school leadership  Conclusion; Educational policy re-considered

Les Bell is Professor of Education and Director of the Doctorate of Education programme. Howard Stevenson is a lecturer in Educational Leadership and Management. Both are based at the Centre for Educational Leadership and Management, University of Leicester.

Stevenson, Howard LAURA NASH is a Senior Research Fellow at Harvard ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia