• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Doing Media Research: An Introduction » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Doing Media Research: An Introduction

ISBN-13: 9781412960977 / Angielski / Miękka / 2009 / 272 str.

Susanna Hornig Priest
Doing Media Research: An Introduction Priest, Susanna Horning 9781412960977  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Doing Media Research: An Introduction

ISBN-13: 9781412960977 / Angielski / Miękka / 2009 / 272 str.

Susanna Hornig Priest
cena 765,96
(netto: 729,49 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 720,34
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Emphasizing conceptual understanding rather than algebra, Doing Media Research: An Introduction provides comprehensive coverage of both quantitative and qualitative social science methods used in research about the media and its role in society. Using straightforward language, author Susanna Hornig Priest shows students exactly how to design and implement meaningful small-scale research projects. This book is based on the philosophy that students can learn methods most effectively through actually using them, and it empowers beginning students to experience research for themselves. This Second Edition features completely revised hands-on exercises and greatly expanded discussions of both media content analysis and the application of social science to new media.

Features and Benefits: -

  • Explores both qualitative and quantitative approaches to help beginning students understand both, so they can choose the right approach for a particular problem
  • Assumes no background in statistics and introduces most topics with a minimum of algebra, explaining all technical concepts in simple language in the text (and in the extensive glossary)
  • Explains the disciplinary origins of our various research methods, the nature of academic publishing, and the importance of the academic literature
  • Emphasizes the process of research design as applied to real-world problems and incorporates discussion of research ethics throughout the book
  • Gives students a chance to practice as they go along through chapter-by-chapter exercises, rather than approaching methods as an abstract subject that must be learned by rote
  • Describes advanced techniques in general terms to give beginning students an understanding of the full range of tools available without getting in the way of their ability to use more basic approaches right away
Doing Media Research: An Introduction, Second Edition is intended for an introductory course in social science research methods for students in journalism, mass communication, and media studies at either the undergraduate or beginning graduate levels.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Social Science > Badania społeczne i statystyki
Social Science > Methodology
Social Science > Media Studies
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781412960977
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
272
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
22.86 x 18.29 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia