• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Distance Nursing Education » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Distance Nursing Education

ISBN-13: 9783639705348 / Angielski / Miękka / 2014 / 160 str.

Black Andrew
Distance Nursing Education Black, Andrew 9783639705348 Scholars' Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Distance Nursing Education

ISBN-13: 9783639705348 / Angielski / Miękka / 2014 / 160 str.

Black Andrew
cena 358,23
(netto: 341,17 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 358,23
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Many studies have been performed comparing both synchronous videoconferencing and asynchronous online education with the traditional classroom, but prior to this text, no research had been performed directly comparing student attitudes and perceptions between synchronous and asynchronous education. This study applied an experimental mixed method analysis using quantitative and qualitative data gathered through an online survey. The primary goal of this study was to determine how PhD nursing students perceive synchronous and asynchronous education delivery mediums. Additional analysis was performed to determine what factors may lead students to pursue their education through one distance delivery medium over the other and to what degree students feel the distance delivery medium either helps or hinders their educational pursuits. Themes emerging from the qualitative data include technology challenges, satisfaction concerns, and recommendations for future student success in each modality. This study should help shed light on student perceptions of distance education technologies, and help any institution looking to implement them.

Many studies have been performed comparing both synchronous videoconferencing and asynchronous online education with the traditional classroom, but prior to this text, no research had been performed directly comparing student attitudes and perceptions between synchronous and asynchronous education. This study applied an experimental mixed method analysis using quantitative and qualitative data gathered through an online survey. The primary goal of this study was to determine how PhD nursing students perceive synchronous and asynchronous education delivery mediums. Additional analysis was performed to determine what factors may lead students to pursue their education through one distance delivery medium over the other and to what degree students feel the distance delivery medium either helps or hinders their educational pursuits. Themes emerging from the qualitative data include technology challenges, satisfaction concerns, and recommendations for future student success in each modality. This study should help shed light on student perceptions of distance education technologies, and help any institution looking to implement them.

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Adult & Continuing Education
Wydawca:
Scholars' Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783639705348
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
160
Waga:
0.24 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.94
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Andrew G. Black, PhD, MBA: Studied higher education through distance technologies at Capella University and technology management at the University of Phoenix Online. Executive Director of Educational Technologies and faculty at the University of Utah College of Nursing, Salt Lake City.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia