• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Disciplinary Styles in the Scholarship of Teaching and Learning: Exploring Common Ground » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Disciplinary Styles in the Scholarship of Teaching and Learning: Exploring Common Ground

ISBN-13: 9781563770524 / Angielski / Miękka / 2002 / 256 str.

Sherwyn P. Morreale; Mary Taylor Huber; Mary Taylor Huber
Disciplinary Styles in the Scholarship of Teaching and Learning: Exploring Common Ground Huber, Mary Taylor 9781563770524 Stylus Publishing (VA) - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Disciplinary Styles in the Scholarship of Teaching and Learning: Exploring Common Ground

ISBN-13: 9781563770524 / Angielski / Miękka / 2002 / 256 str.

Sherwyn P. Morreale; Mary Taylor Huber; Mary Taylor Huber
cena 136,25
(netto: 129,76 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 135,14
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Ten sets of disciplinary scholars respond to an orienting essay that raises questions about the history of discourse about teaching and learning in the disciplines, the ways in which disciplinary -styles- influence inquiry into teaching and learning, and the nature and roles of interdisciplinary exchange. The authors hope to -contribute to a common language for trading ideas, enlarging our pedagogical imaginations, and strengthening our scholarly work.- Disciplines represented: chemistry; communication studies, engineering, English studies, history, management sciences, mathematics, psychology, and sociology.

A collaboration of The Carnegie Foundation for the Advancement of Teaching and AAHE

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Schools - Levels - Higher
Wydawca:
Stylus Publishing (VA)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781563770524
Rok wydania:
2002
Ilość stron:
256
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
22.61 x 14.99 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Situating the Scholarship of Teaching and Learning: A Cross-Disciplinary Conversation 1. Disciplinary Styles in the Scholarship of Teaching: Reflections on The Carnegie Academy for the Scholarship of Teaching and Learning [Orienting Essay] 2. History Lessons: Historians and the Scholarship of Teaching and Learning 3. English Studies in the Scholarship of Teaching 4.Navigating the Interdisciplinary Archipelago: The Scholarship of Interdisciplinary Teaching and Learning 5. The Scholarship of Teaching and Learning in Communication Studies, and Communication Scholarship in the Process of Teaching and Learning 6. The Scholarship of Teaching and Learning in the Management Sciences: Disciplinary Style and Content 7. The Culture of Teaching in Sociology 8. Disciplinary Styles in the Scholarship of Teaching and Learning: A View- From Psychology 9. Bridging the Divide: Research Versus Practice in Current Mathematics Teaching and Learning 10. Is the Scholarship of Teaching and Learning New to Chemistry? 11. The Scholarship of Teaching and Learning in Engineering.

MARY TAYLOR HUBER is a senior scholar at The Carnegie Foundation for the Advancement of Teaching, where she directs research on cultures of teaching in higher education. She is coauthor of The Carnegie Foundation report Scholarship Assessed: Evaluation of the Professoriate.

SHERWYN P. MORREALE is associate director of the National Communication Association, following a teaching and research career at the University of Colorado in areas including communication education, public speaking, diversity, and the assessment of communication competence. She has authored communication textbooks, journal articles, and convention papers.

Huber, Mary Taylor Mary Taylor Huber is a senior scholar at The Carne... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia