• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Die Stimme des Patienten » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Die Stimme des Patienten

ISBN-13: 9783384703057 / Niemiecki / Miękka / 2025 / 441 str.

Mike Kretzschmar
Die Stimme des Patienten Kretzschmar, Mike 9783384703057 Phoenix Consulting LLC - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Die Stimme des Patienten

ISBN-13: 9783384703057 / Niemiecki / Miękka / 2025 / 441 str.

Mike Kretzschmar
cena 86,84 zł
(netto: 82,70 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 86,84 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Patientenzufriedenheit ist kein Nebenschauplatz, sondern der Schlüssel für Qualität und Vertrauen im Gesundheitswesen. Das Buch "Die Stimme des Patienten" zeigt eindrücklich, warum die Wahrnehmungen, Erfahrungen und Bedürfnisse von Patientinnen und Patienten ins Zentrum jeder Versorgung rücken müssen - und wie dies in der Praxis gelingt.Es macht deutlich: Eine respektvolle Arzt-Patient-Beziehung, offene Kommunikation und transparente Prozesse sind entscheidend für Therapieerfolge und nachhaltige Bindung an das Gesundheitssystem. Patientenzufriedenheitsmanagement wird dabei als mehr erkannt als reine Befragung - sondern als lernorientierter, kontinuierlicher Verbesserungsprozess, getragen von engagierten Mitarbeitenden, innovativen Feedbacksystemen und konsequentem Change-Management.Dieses Werk richtet sich an Ärztinnen, Pflegekräfte, Klinikleitungen und alle, die Verantwortung für moderne Versorgungskonzepte tragen. Mit praxisnahen Konzepten, aktuellen Studien und einem klaren Leitbild macht es Mut, die Stimme der Patienten als Orientierungspunkt für Qualitätssicherung zu nutzen.

Kategorie BISAC:
Business & Economics > Ekonomia
Wydawca:
Phoenix Consulting LLC
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783384703057
Rok wydania:
2025
Ilość stron:
441
Waga:
0.63 kg
Wymiary:
2.9 x 14.8 x 21.0
Oprawa:
Miękka
Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia