• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Developing New Food Products for a Changing Marketplace » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Developing New Food Products for a Changing Marketplace

ISBN-13: 9780849328336 / Angielski / Twarda / 2007 / 616 str.

Aaron L. Brody; Brody L. Brody; Aaron L. Brody
Developing New Food Products for a Changing Marketplace Aaron L. Brody Brody L. Brody Aaron L. Brody 9780849328336 CRC - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Developing New Food Products for a Changing Marketplace

ISBN-13: 9780849328336 / Angielski / Twarda / 2007 / 616 str.

Aaron L. Brody; Brody L. Brody; Aaron L. Brody
cena 559,80
(netto: 533,14 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 554,12
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Continuing to offer the up-to-the-minute information that made the widely adopted first edition so popular, the second edition introduces new concepts in staffing, identifying, and measuring consumer desires; engineering scale-up from the kitchen, lab, or pilot plant; and generating product concepts.

Kategorie:
Technologie
Kategorie BISAC:
Technology & Engineering > Food Science - General
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
CRC
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780849328336
Rok wydania:
2007
Ilość stron:
616
Waga:
0.97 kg
Wymiary:
23.47 x 16.81 x 3.66
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

The Food Industry in the United States, J. Lord
Product Policy and Goals, J. Lord
New Product Failure and Success, J. Lord
The Food Product Development Process, M.J. Rudolph
Food Product Concepts and Concept Testing, J. Lord
Consumer-Driven Product Design of Foods and Beverages: Methods, Mind-Sets, Metrics, H. Moskowitz, M. Silcher, J. Ewald, and J. Beckley
New Product Organizations: High-Performance Team Management for a Changing Environment, R.E. Smith and J.W. Finley
Food Science, Technology, and Engineering Overview for Food Product Development, R.T. Toledo and A.L. Brody
Development of Packaging for Food Products, A.L. Brody
New Food Products: Technical Development, S. Segall
Innovative New Food Products: Technical Development in the Laboratory, A.W. Pyne
Improving the Success Rate of New Food Product Introductions, M. Thomas
Consumer Sensory Testing for Food Product Development, A.V.A. Resurreccion
The Scale-Up and Commercialization of New Food Products, T.L. Morgan and M.M. Depp
Response Surface Methodology (RSM): An Efficient Approach for Statistical Data Analysis, Modeling, and Process and Product Optimization, M. Chinnan
Shelf Life of Packaged Foods: Its Measurement and Estimation, G.L. Robertson, Ph.D.
Toward the Development of an Integrated Packaging Design Methodology: Quality Function Deployment—An Introduction and Example, S.A. Raper, Ph.D., CPP
Shaping a Brand through Package Design, C.K. Bailey and G. Christ O’Neill
Public Policy Issues, E.F. Greenberg
Launching the New Product, J. Lord

Aaron L Brody (President & CEO, Packaging/Brody, Inc., Duluth, Georgia, USA) (Author) , John B Lord (Saint Joseph's University, Philadelphia, Pennsylvania, USA) (Edited by)



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia