• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Designing the Brand Identity in Retail Spaces » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Designing the Brand Identity in Retail Spaces

ISBN-13: 9781628923919 / Angielski / Miękka / 2015 / 304 str.

Martin M. Pegler
Designing the Brand Identity in Retail Spaces Martin M. Pegler 9781628923919 Fairchild Books & Visuals - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Designing the Brand Identity in Retail Spaces

ISBN-13: 9781628923919 / Angielski / Miękka / 2015 / 304 str.

Martin M. Pegler
cena 340,69 zł
(netto: 324,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 337,90 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Without design, the "brand identity" is just a name, sometimes paired with a statement that enumerates the values of the company. It is two-dimensional when written down or printed. The task for the retail designer is to turn that name or statement into a three-dimensional environment in which consumers may interact with the brand's product or services. Designing the Brand Identity in Retail Spaces is a casebook that shows and tells how architects and store designers have tackled that challenge.With nearly 300 examples from 48 renowned brands from around the world, this book examines every stage of a brand's "lifetime," from inception to show room. Cases run the retail gamut, including restaurants, department stores, and luxury brands. Each case is paired with analysis and interviews with brand managers and designers, guiding the reader through the entire design process. Easy to read and replete with stunning illustrations, this is the perfect primer for students and young professionals creating brand identities in their retail design.

Kategorie:
Sztuka, Architektura
Kategorie BISAC:
Design > Graphic Arts - Branding & Logo Design
Architecture > Interior Design - General
Architecture > Budynki użyteczności publicznej
Wydawca:
Fairchild Books & Visuals
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781628923919
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
304
Waga:
0.61 kg
Wymiary:
22.61 x 21.59 x 2.29
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Introduction Part 1: A Brand is Born Double Wide Grill apple & pie Youtopia Susanna Pizzeria Sal Curioso Central Kitchen QELA MEDI McCormick Vince Camuto PUMA Factory Outlet etre belle hr2 Barbisio Factory Part 2: A Brand Makeover Aéropostale Buffalo Wild Wings House of Kipling Domino’s Bell Monton Solara Barbican Oakville Grocery Sandbar Dorma Part 3: A Brand Travels Galeries Lafayette Wrangler Maidenform Allen Solly Carlo Pazolini Joe Fresh PUMA Osaka Wawa Whole Foods JanSport adidas Part 4: A Brand Statement Karl Lagerfeld London Ben Sherman Rodd & Gunn Baccarat Cortefiel Camper Fifth Ave. Camper Shanghai Great Dane FC Bayern Fan Shop Casa Palacio Swarovski Conclusion Appendix: List of Designers

Pegler, Martin M. Martin M. Pegler has been in the field of visual m... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia