• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Designing for Science: Implications From Everyday, Classroom, and Professional Settings » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Designing for Science: Implications From Everyday, Classroom, and Professional Settings

ISBN-13: 9780805834734 / Angielski / Twarda / 2001 / 512 str.

Kevin D. Crowley; Christian D. Schunn; Takeshi Okada
Designing for Science: Implications From Everyday, Classroom, and Professional Settings Crowley, Kevin 9780805834734 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Designing for Science: Implications From Everyday, Classroom, and Professional Settings

ISBN-13: 9780805834734 / Angielski / Twarda / 2001 / 512 str.

Kevin D. Crowley; Christian D. Schunn; Takeshi Okada
cena 214,58 zł
(netto: 204,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 201,44 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This study includes chapters on: how curiosity engenders discovery; the rhythms of scientific thinking; what scientific thinking reveals about the nature of cognition; developing reflective enquiry practices; and reconsidering the role of experiment in science cognition.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Teaching - Subjects - Science & Technology
Education > Classroom Management
Science > Study & Teaching
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805834734
Rok wydania:
2001
Ilość stron:
512
Waga:
0.85 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 2.87
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

"...this book offers a rewarding look at research on scientific thinking appropriate for graduate students, researchers, and faculty primarily in the areas of science education and history/philosophy of science. A good resource for all research university libraries."
—CHOICE

Contents: Preface. Part I: Fundamentals of Science Thinking. H.A. Simon, "Seek and Ye Shall Find": How Curiosity Engenders Discovery. M.A. Callanan, J.L. Jipson, Explanatory Conversations and Young Children's Developing Scientific Literacy. M. Azmitia, K. Crowley, The Rhythms of Scientific Thinking: A Study of Collaboration in an Earthquake Microworld. C. Schunn, J. Anderson, Acquiring Expertise in Science: Explorations of What, When, and How. K. Dunbar, What Scientific Thinking Reveals About the Nature of Cognition. R. Tweney, Scientific Thinking: A Cognitive-Historical Approach. Part II: Building for Scientific Thinking. D.E. Penner, Complexity, Emergence, and Synthetic Models in Science Education. D. Klahr, Z. Chen, E. Toth, From Cognition to Instruction to Cognition: A Case Study in Elementary School Science Instruction. R. Lehrer, L. Schauble, A. Petrosino, Reconsidering the Role of Experiment in Science Education. B. Loh, B.J. Reiser, J. Radinsky, D.C. Edelson, L.M. Gomez, S. Marshall, Developing Reflective Inquiry Practices: A Case Study of Software, Teacher, and Students. J. Shrager, High Throughput Discovery: Search and Interpretation on the Path to New Drugs. Part III: Evaluating Scientific Thinking. C.A. Chinn, B.A. Malhotra, Epistemologically Authentic Scientific Reasoning. K. Crowley, J. Galco, Everyday Activity and the Development of Scientific Thinking. J. Minstrell, Facets of Students' Thinking: Designing to Cross the Gap From Research to Standards-Based Practice. T. Okada, T. Shimokido, The Role of Hypothesis Formation in Psychological Research. P. Thagard, Internet Epistemology: Contributions of New Information Technologies to Scientific Research.

Kevin Crowley, Christian D. Schunn, Takeshi Okada



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia