• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Deceptive Advertising: Behavioral Study of a Legal Concept » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Deceptive Advertising: Behavioral Study of a Legal Concept

ISBN-13: 9780805806496 / Angielski / Twarda / 1990 / 260 str.

Jef I. Richards; Richards
Deceptive Advertising: Behavioral Study of a Legal Concept Richards, Jef 9780805806496 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Deceptive Advertising: Behavioral Study of a Legal Concept

ISBN-13: 9780805806496 / Angielski / Twarda / 1990 / 260 str.

Jef I. Richards; Richards
cena 705,83 zł
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This is the first book designed to assist behavioral scientists in the preparation of scholarly or applied research regarding deceptive advertising which will ultimately affect public policy in this area. Because there was an inadequate foundation upon which to build a program of research for this topic, a three-part solution has been devised:
1) a review of how deception is viewed and regulated
2) a theory of how consumers process deceptive information
3) a sensitive and consistent means of measuring deceptiveness.
This text provides detailed discussions regarding the intersection of law and behavioral science and its application to deceptive advertising. In so doing, it offers a solid foundation upon which to base expanded behavioral research into how consumers are deceived by advertising claims, and what cognitive processes are involved in that deception.

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Law > Taxation
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Social Science > Media Studies
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Seria wydawnicza:
Communication Textbook Series
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805806496
Rok wydania:
1990
Numer serii:
000304862
Ilość stron:
260
Waga:
0.59 kg
Wymiary:
23.37 x 16.31 x 2.18
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"Richards is to be applauded for showing just how far both the FTC and behavioral scientists have to go before coming to an agreement on what constitutes deception in advertising. 'I know it when I see it,' has been the rule for too long."
—Journal of Mass Media Ethics

"...a very important book....as a reference, the book is packed with information....a step in the right direction to get different disciplines to work together. Perhaps if both those in the legal profession and behavioral researchers read the book, the application of research results related to deceptive advertising could move forward."
—The Journal of Consumer Affairs

"Richards offers a thorough interpretation of potentially deceptive advertising and the basic terminology inherent in assessing it."
—Journalism Quarterly

"...Richards provides valuable historical context....The work is well organized, noted, documented, and indexed."
—Journal of Marketing Research

Contents: Preface. Introduction. The Law's View of Deception as a Legal Concept. The Law's View of Deceptiveness as a Behavioral Concept. Behavioral Researchers' View of Deceptiveness as a Behavioral Concept. A Proposed Theory and Definition of Deceptiveness. A Design for the Measurement of Deceptiveness. Pilot Study. Summary. Appendices: Original Advertisements. "True" Memoranda. "False" Memoranda. No-Attribute-Information Control Stimuli. Instructions and Questionnaires.

Richards, Jef



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia