ISBN-13: 9788383678085 / Polski / twarda / 2025 / 352 str.
KLASYKA LITERATURY BIZNESOWEJ WRESZCIE W POLSCEMark H. McCormack - pionier marketingu sportowego i jeden z najbardziej wpływowych amerykańskich przedsiębiorców - odsłania kulisy skutecznego zarządzania, negocjacji i prowadzenia firmy. Swoje porady opiera na wieloletnim doświadczeniu w budowaniu globalnej organizacji o wielomilionowych przychodach.Niezależnie od tego, czy chodzi o sfinalizowanie transakcji, zmotywowanie pięciotysięcznej armii sprzedawców czy negocjacje w cztery oczy - niezmiennym fundamentem sukcesu w biznesie są relacje międzyludzkie. McCormack uczy więc, jak:czytać ludzi, robić dobre wrażenie i zdobywać przewagę,budować trwałe, wartościowe relacje biznesowe,prowadzić negocjacje w trudnych sytuacjach,skutecznie rozwijać biznes i utrzymywać się w grze przez wiele lat.To nie jest książka pełna akademickich teorii. To zbiór zasad, które rządzą prawdziwym światem biznesu, gdzie decyzje trzeba podejmować szybko, a stawką są wielkie pieniądze i reputacja. Lektura obowiązkowa dla menedżerów, liderów i przedsiębiorców, którzy chcą sięgać po więcej i wzmacniać swoją pozycję na rynku.Praktyczne i sprawdzone metody z pierwszej linii biznesowego frontu.
KLASYKA LITERATURY BIZNESOWEJ WRESZCIE W POLSCEMark H. McCormack - pionier marketingu sportowego i jeden z najbardziej wpływowych amerykańskich przedsiębiorców - odsłania kulisy skutecznego zarządzania, negocjacji i prowadzenia firmy. Swoje porady opiera na wieloletnim doświadczeniu w budowaniu globalnej organizacji o wielomilionowych przychodach.Niezależnie od tego, czy chodzi o sfinalizowanie transakcji, zmotywowanie pięciotysięcznej armii sprzedawców czy negocjacje w cztery oczy - niezmiennym fundamentem sukcesu w biznesie są relacje międzyludzkie. McCormack uczy więc, jak:czytać ludzi, robić dobre wrażenie i zdobywać przewagę,budować trwałe, wartościowe relacje biznesowe,prowadzić negocjacje w trudnych sytuacjach,skutecznie rozwijać biznes i utrzymywać się w grze przez wiele lat.To nie jest książka pełna akademickich teorii. To zbiór zasad, które rządzą prawdziwym światem biznesu, gdzie decyzje trzeba podejmować szybko, a stawką są wielkie pieniądze i reputacja. Lektura obowiązkowa dla menedżerów, liderów i przedsiębiorców, którzy chcą sięgać po więcej i wzmacniać swoją pozycję na rynku.Praktyczne i sprawdzone metody z pierwszej linii biznesowego frontu.