• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Customer satisfaction for Banking Services - A comparative Analysis » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Customer satisfaction for Banking Services - A comparative Analysis

ISBN-13: 9783659774140 / Angielski / Miękka / 2015 / 164 str.

Singh Surabhi;Arora Renu
Customer satisfaction for Banking Services - A comparative Analysis Singh Surabhi                            Arora Renu 9783659774140 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Customer satisfaction for Banking Services - A comparative Analysis

ISBN-13: 9783659774140 / Angielski / Miękka / 2015 / 164 str.

Singh Surabhi;Arora Renu
cena 322,36 zł
(netto: 307,01 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 322,36 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The advent of new forms of technology had created highly competitive market conditions for banks. Therefore, it becomes crucial for service providers to meet or exceed the target customers' satisfaction with quality of services expected by them. Hence, the present research was planned with the specific objectives - to study various aspects of services provided by the public, private and foreign banks and access of customers to these services, to analyze the constituent factors affecting customer satisfaction with the quality of services provided by the banks and to determine and compare the extent of customer's satisfaction with quality of banking services on the basis of different constituent factors. The present study was conducted in public sector, private sector and foreign banks of Delhi. The analysis of data pertaining to age of respondents revealed that it ranged from 20 to 80 years. Analysis indicated that youth were switching more to private and foreign banks in comparison to public sector banks. Majority of the respondents were males in all the three categories of banks.

The advent of new forms of technology had created highly competitive market conditions for banks. Therefore, it becomes crucial for service providers to meet or exceed the target customers satisfaction with quality of services expected by them. Hence, the present research was planned with the specific objectives - to study various aspects of services provided by the public, private and foreign banks and access of customers to these services, to analyze the constituent factors affecting customer satisfaction with the quality of services provided by the banks and to determine and compare the extent of customers satisfaction with quality of banking services on the basis of different constituent factors. The present study was conducted in public sector, private sector and foreign banks of Delhi. The analysis of data pertaining to age of respondents revealed that it ranged from 20 to 80 years. Analysis indicated that youth were switching more to private and foreign banks in comparison to public sector banks. Majority of the respondents were males in all the three categories of banks.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659774140
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
164
Waga:
0.25 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.97
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Dr. Surabhi Singh, Assistant Professor, department of Family Resource Management, ASPEE College of Home Science and Nutrition, Sardarkrushinagar Dantiwada Agriculltural University, Gujarat, India, Doctorate from University of Delhi



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia