• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Customer Loyalty in Third Party Logistics Relationships: Findings from Studies in Germany and the USA » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Customer Loyalty in Third Party Logistics Relationships: Findings from Studies in Germany and the USA

ISBN-13: 9783790819038 / Angielski / Miękka / 2006 / 324 str.

David L. Cahill
Customer Loyalty in Third Party Logistics Relationships: Findings from Studies in Germany and the USA Cahill, David L. 9783790819038 Physica-Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Customer Loyalty in Third Party Logistics Relationships: Findings from Studies in Germany and the USA

ISBN-13: 9783790819038 / Angielski / Miękka / 2006 / 324 str.

David L. Cahill
cena 403,47
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Challenged by increasing competition and globalization, third party logistics service providers (3PLs) can become more successful by focusing on customer loyalty. Within long-term customer relationships, 3PLs can offer more advanced logistics services, mitigate the risk of substitution, realize higher profit margins, and avoid new customer acquisition costs. In order to effectively manage customer loyalty, 3PLs need to be aware of the factors that influence loyalty. In addition, they have to understand the effects of different relationship conditions and cultural background on loyalty formation. These issues are addressed in the present book. First, a model of customer loyalty and its determinants is developed, which is then validated using empirical data from nearly 800 logistics managers in Germany and the USA. Effects of different relational factors on the customer loyalty model are identified and cultural differences between Germany and the USA are revealed.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Production & Operations Management
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Physica-Verlag
Seria wydawnicza:
Contributions to Management Science (Hardcover)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783790819038
Rok wydania:
2006
Wydanie:
2007
Numer serii:
000094207
Ilość stron:
324
Waga:
0.49 kg
Wymiary:
23.24 x 16.03 x 1.83
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Basic concepts.- Theoretical framework.- Research model.- Methodology and sample characteristics.- Operationalization and measurement.- Structural models.- Conclusion.

Challenged by increasing competition and globalization, third party logistics service providers (3PLs) can become more successful by focusing on customer loyalty. Within long-term customer relationships, 3PLs can offer more advanced logistics services, mitigate the risk of substitution, realize higher profit margins, and avoid new customer acquisition costs. In order to effectively manage customer loyalty, 3PLs need to be aware of the factors that influence loyalty. In addition, they have to understand the effects of different relationship conditions and cultural background on loyalty formation. These issues are addressed in the present book. First, a model of customer loyalty and its determinants is developed, which is then validated using empirical data from nearly 800 logistics managers in Germany and the USA. Effects of different relational factors on the customer loyalty model are identified and cultural differences between Germany and the USA are revealed.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia