• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Customer-Centric Intelligence in Modern Banking and Finance » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Customer-Centric Intelligence in Modern Banking and Finance

ISBN-13: 9786208421311 / Angielski / Miękka / 2025 / 52 str.

Kirti Wanjale; Aditya Wanjale
Customer-Centric Intelligence in Modern Banking and Finance Wanjale, Kirti, Wanjale, Aditya 9786208421311 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Customer-Centric Intelligence in Modern Banking and Finance

ISBN-13: 9786208421311 / Angielski / Miękka / 2025 / 52 str.

Kirti Wanjale; Aditya Wanjale
cena 196,82
(netto: 187,45 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 196,82
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

In the contemporary business landscape, marked by the dynamic interplay of Entrepreneurship and Modern Banking, the confluence of rapidly evolving customer needs, heightened competition, and groundbreaking technological innovations shapes a paradigm where strategic imperatives take center stage. Amidst this intricate tapestry, Customer Relationship Management (CRM) emerges not merely as a tool but as a pivotal strategy and technological cornerstone, exerting a profound influence, particularly within the spheres of entrepreneurship and banking. This research embarks on a semi-systematic review, navigating the complexities of this symbiotic relationship and unraveling its multifaceted impact on the broader business ecosystem. As technology redefines the very fabric of the banking sector, financial institutions in India are strategically embracing CRM as a core strategy to acquire, retain, and satisfy customers in an era where customer retention stands as the linchpin for cost- effective and efficient operations.

Kategorie BISAC:
Business & Economics > Banks & Banking
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9786208421311
Rok wydania:
2025
Ilość stron:
52
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka
Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia