• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Customer Care Im Internet: Eine Analyse Des Zusammenhangs Von Kundenorientierung, Kundenbetreuung, Kundenzufriedenheit Und Kundenbindung Unter Be » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Customer Care Im Internet: Eine Analyse Des Zusammenhangs Von Kundenorientierung, Kundenbetreuung, Kundenzufriedenheit Und Kundenbindung Unter Be

ISBN-13: 9783631529966 / Niemiecki / Miękka / 2005 / 326 str.

Nicole Klein
Customer Care Im Internet: Eine Analyse Des Zusammenhangs Von Kundenorientierung, Kundenbetreuung, Kundenzufriedenheit Und Kundenbindung Unter Be Klein, Nicole 9783631529966 Lang, Peter, Gmbh, Internationaler Verlag Der - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Customer Care Im Internet: Eine Analyse Des Zusammenhangs Von Kundenorientierung, Kundenbetreuung, Kundenzufriedenheit Und Kundenbindung Unter Be

ISBN-13: 9783631529966 / Niemiecki / Miękka / 2005 / 326 str.

Nicole Klein
cena 529,79 zł
(netto: 504,56 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 525,69 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Bislang wurden die Themen Kundenorientierung, Kundenbetreuung, Kundenzufriedenheit und Kundenbindung zwar bereits wissenschaftlich bearbeitet, jedoch meistens gesondert voneinander betrachtet. Ziel dieser Arbeit ist die Integration dieser einzelnen Bausteine in ein in sich schlussiges, strukturiertes und speziell auf die Anforderungen des Internet ausgerichtetes Konzept. Mit Hilfe der Methodik einer Balanced-Scorecard wurde eine Customer-Care-Scorecard entwickelt, die fur alle kundenbezogenen Bereiche Ziele, Massnahmen und uberprufbare Indikatoren aufzeigt. Als Ergebnis bietet diese Untersuchung den Unternehmen ein umsetzbares Konzept zur Realisierung einer erfolgreichen und wirtschaftlichen Anbieter-(End-)Kunden-Beziehung im Internet."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Operations Research
Wydawca:
Lang, Peter, Gmbh, Internationaler Verlag Der
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783631529966
Rok wydania:
2005
Ilość stron:
326
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Aus dem Inhalt: Praktische, theoretische und methodische Grundlagen - Balanced-Scorecard - Customer-Care-Scorecard - Kundenorientierung im Internet - Kundenbetreuung im Internet - Kundenzufriedenheit im Internet - Kundenbindung im Internet - Empirische Analyse - Onlineumfrage zu Customer Care im Internet - Zusammenfassung.

Die Autorin: Nach ihrem betriebswirtschaftlichen Studium an der Universität Tübingen leitete Nicole Klein die Kundenbetreuung eines Internetunternehmens, bevor sie im zentralen Marketing der Robert Bosch GmbH tätig war.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia