• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Cultural Mediation for Museums: Driving Audience Engagement » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Cultural Mediation for Museums: Driving Audience Engagement

ISBN-13: 9781032403694 / Angielski / Twarda / 2023 / 104 str.

Michela Addis; Isabella de Stefano; Valeria Guerrisi
Cultural Mediation for Museums: Driving Audience Engagement Michela Addis Isabella d Valeria Guerrisi 9781032403694 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Cultural Mediation for Museums: Driving Audience Engagement

ISBN-13: 9781032403694 / Angielski / Twarda / 2023 / 104 str.

Michela Addis; Isabella de Stefano; Valeria Guerrisi
cena 232,17
(netto: 221,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 231,67
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book presents an innovative application of strategic and experiential marketing in the museum sector, which uses a new cultural mediation model to enrich the visitor experience via increased audience engagement.

This book presents an innovative application of strategic and experiential marketing in the museum sector, which uses a new cultural mediation model to enrich the visitor experience via increased audience engagement.

Leveraging a case study of the National Gallery of Modern and Contemporary Arts in Rome, the book helps readers understand how to apply marketing management to cultural mediation, enabling museums to segment the visitors’ market to drive improvements to arts accessibility and engagement. By running a comprehensive and multi-method research project, the authors propose a customized cultural mediation model to support museums in facing the current challenges and build their future. Our model supports museums in segmenting the visitors’ market and designing cultural mediation for enriched visitor experiences; readers will also learn how to invest, manage, hire, and train staff members devoted to this service, resulting in more engaging and successful experiences.

This book will be a valuable resource for educational services offices at museums worldwide. This book will also be of interest to researchers, academics, and scholars carrying out research in the fields of museum management, cultural mediation and communication, and marketing.

Kategorie:
Turystyka, Przewodniki
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Museum Administration and Museology
Reference > General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Focus on the Global Creative Economy
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032403694
Rok wydania:
2023
Dostępne języki:
Numer serii:
001256806
Ilość stron:
104
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. Introduction  2. Audience engagement, its drivers, and its implications for museum cultural mediation  3. Museum cultural mediation: from competences to best practices  4. Understanding the visitor value of museum cultural mediation  5. The customized model of museum cultural mediation  6. Museum cultural mediation as transformative museum experience



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia