• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Cross-disciplinary STEM Learning for Asian Primary Students » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Cross-disciplinary STEM Learning for Asian Primary Students

ISBN-13: 9781032201061 / Twarda / 2023 / 296 str.

Cross-disciplinary STEM Learning for Asian Primary Students  9781032201061 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Cross-disciplinary STEM Learning for Asian Primary Students

ISBN-13: 9781032201061 / Twarda / 2023 / 296 str.

cena 705,83 zł
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Given the importance of student learning in the various types and integration of STEM education, this book provides a landscape of cross-disciplinary STEM learning in Asian primary schools, and a systematic overview of design, practices and outcomes of STEM learning implementation.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Education > Teaching - Subjects - Science & Technology
Social Science > Ethnic Studies - Asian Studies
Education > Schools - Levels - Elementary
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Seria wydawnicza:
Routledge Series on Schools and Schooling in Asia
ISBN-13:
9781032201061
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
296
Wymiary:
23.4 x 15.6
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1.  Preface – Cross-disciplinary STEM Learning for Asian Primary Students: Achievements and Challenges 

Part I: A Theoretical Perspective on STEM Education in Asian primary schools

2. Policies and Practices of Cross-disciplinary School STEM Education in Asia: An Overview

3. Scaffolds for Educators for Designing STEM Activities: A Review of the Frameworks in STEM Education in Asia

Part II: Inquiry-based STEM Learning

4. The 5E Pedagogical Approach in Integrated STEM Learning

5. Building Miniature Stone Walls in Museum Settings: An Effective Cross-disciplinary STEM Activity in an Informal Learning Environment

Part III: Design-oriented STEM learning

6. Design-Based STEM-BCG Learning for Sustainable Development: Design, Practices, and Outcomes

7. Integrating Epistemic Practices of Engineering into Education

8. Environment-centred STEM Learning for Primary Students: School-STEM Professional Collaboration

Part IV: Technology-enhanced STEM learning

9. Pedagogical Design of STEM Activities for Developing Problem-Solving Skills and Digital Creativity of Primary Students in the Internet of Things Era: Six-Step STEM Pedagogy

10. The Innovative Use of Smartphones for STEM Practical Activities: A Pilot Implementation for a Malaysian Primary School

Part V: Practices in cross-disciplinary STEM learning

11. STEM Education for Primary Schools: A Topic Modelling Study of STEM Applied Learning Programme Websites in Singapore

12. The Impact of Two Teaching Behaviours on Primary School Students’ STEM Learning Performance and Flow Experience

13. Perceptions of STEM Education of Teachers from Taiwan: Identifying Factors Influencing Commitment to STEM Teaching

14. Taking the Lead in STEM: A Case Study of a Singapore Primary Science Teacher's Attempt at STEM

 

Winnie Wing Mui So is a Professor in the Department of Science & Environmental Studies at the Education University of Hong Kong.

Zhi Hong Wan is an Associate Professor in the Department of Curriculum and Instruction at the Education University of Hong Kong.

Tian Luo is an Assistant Professor in the College of Teacher Education at Capital Normal University, China.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia