• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Cross-National and Cross-Cultural Issues in Food Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Cross-National and Cross-Cultural Issues in Food Marketing

ISBN-13: 9780789009630 / Angielski / Twarda / 2000 / 114 str.

Erdener Kaynak
Cross-National and Cross-Cultural Issues in Food Marketing Erdener Kaynak 9780789009630 Haworth Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Cross-National and Cross-Cultural Issues in Food Marketing

ISBN-13: 9780789009630 / Angielski / Twarda / 2000 / 114 str.

Erdener Kaynak
cena 780,44 zł
(netto: 743,28 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 730,42 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Enhance your food marketing operation with this thorough and business-savvy book

Marketing and distribution related decisions and policies are now of paramount importance in the world of food marketing. This is due to the present state of economic crisis in much of the world and the cost efficiency issues that must be considered in countries at varying levels of economic development. Cross-National and Cross-Cultural Issues in Food Marketing examines food marketing systems from around the world to bring you an understanding of the opportunities and pitfalls in these areas.

Cross-National and Cross-Cultural Issues in Food Marketing evaluates the present state and likely developments of food marketing systems in different countries. This book also provides conceptual frameworks for studying food marketing systems across countries and/or cultures.

When studying food marketing systems from varying cultures, one must take into consideration the political, cultural, and environmental aspects of the countries involved. Cross-National and Cross-Cultural Issues in Food Marketing provides the information you need. In this book you can examine:

  • the U.S. poultry export trade
  • food market segmentation in Europe
  • the yogurt market in the European Union (EU)
  • the connection between agricultural exports and economic growth in Pakistan
  • ethnic niche markets for import
  • quality policies and consumer behavior in different countries . . . and more

    Cross-National and Cross-Cultural Issues in Food Marketing has the information you'll need to be able to analyze, design, and manage effective food marketing systems in an increasingly global economy.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Commerce
Business & Economics > Economics - General
Business & Economics > International - General
Wydawca:
Haworth Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780789009630
Rok wydania:
2000
Ilość stron:
114
Waga:
1.23 kg
Wymiary:
22.53 x 15.98 x 4.65
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Contents

  • Cross-National and Cross-Cultural Issues in Food Marketing: Past, Present and Future
  • An Analysis of the Linkage Between Agricultural Exports and Economic Growth in Pakistan
  • Ethnic Niche Markets for Fresh Canadian Pork in the United States Pacific Northwest
  • Quality Policy and Consumer Behavior: The Case of Beef in Spain
  • Current Status and Competitiveness of U.S. Poultry Exports
  • Pan-European Food Market Segmentation: An Application to the Yoghurt Market in the EU
  • Index
  • Reference Notes Included

Erdener Kaynak

Kaynak, Erdener ERDENER KAYNAK is Professor of Marketing and Assis... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia