• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Critical Multimodal Studies of Popular Discourse » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Critical Multimodal Studies of Popular Discourse

ISBN-13: 9780415624718 / Angielski / Twarda / 2013 / 272 str.

Emilia Djonov; Sumin Zhao
Critical Multimodal Studies of Popular Discourse Emilia Djonov Sumin Zhao 9780415624718 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Critical Multimodal Studies of Popular Discourse

ISBN-13: 9780415624718 / Angielski / Twarda / 2013 / 272 str.

Emilia Djonov; Sumin Zhao
cena 730,17 zł
(netto: 695,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 705,23 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Studies of multimodality have significantly advanced our understanding of the potential of different semiotic resources-verbal, visual, aural, and kinetic-to make meaning and allow people to achieve various social purposes such as persuading, entertaining, and explaining. Yet little is known about the role that individual nonverbal resources and their interaction with language and with each other play in concealing and supporting, or drawing attention to and subverting, social boundaries and inequality, political or commercial agendas. This volume brings together contributions by rominent and emerging scholars that address this gap through the critical analysis of multimodality in popular culture texts and semiotic practices. It connects multimodal analysis to critical discourse analysis, demonstrating the value of different approaches to multimodality for building a better understanding of critical issues of central interest to discourse analysis, semiotics, applied linguistics, education, cultural and media studies.

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Linguistics - General
Social Science > Popular Culture
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in Multimodality
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415624718
Rok wydania:
2013
Numer serii:
000395532
Ilość stron:
272
Waga:
0.53 kg
Wymiary:
23.57 x 16.26 x 2.06
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. From multimodal to critical multimodal studies through popular discourse  Emilia Djonov & Sumin Zhao  Part I: Methodological and theoretical challenges  2. Revisiting cinematic authorship: A multimodal approach  Chiaoi Tseng & John A. Bateman 3. The television title sequence: A visual analysis of Flight of the Conchords  Monika Bednarek  4. The strategic use of the visual mode in advertising metaphors  Charles Forceville  5. Japanese street fashion for young people: A multimodal digital humanities approach for identifying socio-cultural patterns and trends  Alexey Podlasov & Kay L. O’Halloran  Part II: Key issues in contemporary popular culture  6. Multimodal constructions of the nation: How China’s music-entertainment television has incorporated Macau into the national fold  Lauren Gorfinkel  7. A multimodal analysis of the environment beat in a music video  Carmen Daniela Maier & Judith Leah Cross  8. Representations of the institutional ‘self’ in web-based business news discourse  Sabine Tan  9. Selling the ‘indie taste’: A social semiotic analysis of frankie magazine  Sumin Zhao  10. From popularization to marketization: The hypermodal nucleus in institutional science news  Yiqiong Zhang & Kay L. O’Halloran  Part III: New audienceship and authorship in popular discourse  11. Telling a different story: Stance in verbal-visual displays in the news  Dorothy Economou  12. Point of view in picture books and animated film adaptations: Informing critical multimodal comprehension and composition pedagogy  Len Unsworth  13. Points of difference: Intermodal complementarity and social critical literacy in children’s multimodal texts  Angela Thomas  14. Bullet points, new writing, and the marketization of public discourse: A critical multimodal perspective  Emilia Djonov & Theo Van Leeuwen  15. Towards a semiotics of listening  Theo Van Leeuwen



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia