• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Creating the Nazi Marketplace: Commerce and Consumption in the Third Reich » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Creating the Nazi Marketplace: Commerce and Consumption in the Third Reich

ISBN-13: 9780521762533 / Angielski / Twarda / 2010 / 294 str.

S. Jonathan Wiesen
Creating the Nazi Marketplace: Commerce and Consumption in the Third Reich Wiesen, S. Jonathan 9780521762533 Cambridge University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Creating the Nazi Marketplace: Commerce and Consumption in the Third Reich

ISBN-13: 9780521762533 / Angielski / Twarda / 2010 / 294 str.

S. Jonathan Wiesen
cena 350,05
(netto: 333,38 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 287,13
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

When the Nazis came to power in 1933, they promised to build a vibrant consumer society. But they faced a dilemma. They recognized that consolidating support for the regime required providing Germans with the products they desired. At the same time, the Nazis worried about the degrading cultural effects of mass consumption and its association with Jewish interests. This book examines how both the state and private companies sought to overcome this predicament. Drawing on a wide range of sources advertisements, exhibition programs, films, consumer research, and marketing publications the book traces the ways National Socialists attempted to create their own distinctive world of buying and selling. At the same time, it shows how corporate leaders and everyday Germans navigated what S. Jonathan Wiesen calls the Nazi marketplace. A groundbreaking work that combines cultural, intellectual, and business history, Creating the Nazi Marketplace offers an innovative interpretation of commerce and ideology in the Third Reich."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Historia ekonomii
History > Europe - Germany
History > Modern - 20th Century - General
Wydawca:
Cambridge University Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780521762533
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
294
Waga:
0.53 kg
Wymiary:
23.8 x 16.2 x 2.2
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik

'S. Jonathan Wiesen's book analyzes a still incompletely understood dimension of daily life under National Socialist rule, while also drawing attention to the larger issues of morality and violence that remain crucial to an understanding of the Nazi regime. In doing this, the work provides an original and valuable contribution to the scholarship.' Rudy Koshar, University of Wisconsin, Madison

Introduction; 1. National Socialism and the market; 2. Commerce for the community: advertising, marketing, and public relations in Hitler's Germany; 3. Rotary clubs, consumption, and the Nazis' achievement community; 4. Finding the 'voice of the consumer': the Society for Consumer Research in the 1930s; 5. World War II and the virtuous marketplace; Conclusion.

Wiesen, S. Jonathan S. Jonathan Wiesen is Associate Professor of Histo... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia