• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Creating Great Visitor Experiences: A Guide for Museums, Parks, Zoos, Gardens & Libraries » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Creating Great Visitor Experiences: A Guide for Museums, Parks, Zoos, Gardens & Libraries

ISBN-13: 9781598741681 / Angielski / Twarda / 2007 / 209 str.

Stephanie Weaver
Creating Great Visitor Experiences: A Guide for Museums, Parks, Zoos, Gardens & Libraries Weaver, Stephanie 9781598741681 Left Coast Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Creating Great Visitor Experiences: A Guide for Museums, Parks, Zoos, Gardens & Libraries

ISBN-13: 9781598741681 / Angielski / Twarda / 2007 / 209 str.

Stephanie Weaver
cena 756,05 zł
(netto: 720,05 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 705,23 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Museum and other non-profit professionals have begun to realize that the complete visitor experience is the key to repeat attendance, successful fundraising, and building audience loyalty. Taking lessons learned by successful experience-shapers in the for-profit world, Stephanie Weaver distills this knowledge for museums and other organizations which depend on visitor satisfaction for success. Is your institution welcoming? Are the bathrooms clean? Does the staff communicate well? Are there enough places to sit? These practical matters may mean more to creating a loyal following than any exhibit or program the institution develops. Weaver breaks the visitor experience down to 8 steps and provides practical guidance to museums and related institutions on how to create optimal visitor experiences for each of them. In a workshop-like format, she uses multiple examples, exercises, and resource links to walk the reader through the process.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Museum Administration and Museology
Business & Economics > Nonprofit Organizations & Charities - General
Business & Economics > Customer Relations
Wydawca:
Left Coast Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781598741681
Rok wydania:
2007
Ilość stron:
209
Waga:
0.48 kg
Wymiary:
23.22 x 18.26 x 1.7
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta

The need for change* Chapter 1: Competing in an experience-driven world* Chapter 2: The bear on the bicycle: the customer experience defined* 2 Your customers and your staff* Chapter 3: What do they want?* Chapter 4: Getting them to come back* Chapter 5: What's in a name? Defining your brand* Chapter 6: Putting people first* Your siteBreaking it down: 8 steps to a better visitor experience* Chapter 7: 1: Invitation-Designing for your guests * Chapter 8: 2: Welcome-Dust off your first impression* Chapter 9: 3: Orientation-Lost in space * Chapter 10: 4: Comfort-From toilets to typefaces* Chapter 11: 5: Communication-Craft your words carefully* Chapter 12: 6: Sensation-Fun and the five senses* Chapter 13: 7: Common Sense-Using your head* Chapter 14: 8: Finale-Take a bow* How to use this book* Instructions & calendar outlines* Exercises and Resources

Stephanie Weaver is a consultant to commercial and non-profit organizations on marketing, branding, and the customer experience, and creator of the concept EXPERIENCEology(t). With a background in film and public health, she has spent over fifteen years developing programs, exhibitions, special events, and conducting visitor studies at major museums, including the Chicago Children's Museum, Chicago Botanic Garden, and San Diego Zoo. She is principal in the firm Experienceology, which works with businesses to create memorable customer experiences.

Weaver, Stephanie Stephanie Weaver is a consultant to commercial and... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia