• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Cosmetics Marketing Strategy in the Era of the Digital Ecosystem » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Cosmetics Marketing Strategy in the Era of the Digital Ecosystem

ISBN-13: 9789819736737 / Angielski / Twarda / 2024 / 224 str.

Young Won Park; Paul Hong
Cosmetics Marketing Strategy in the Era of the Digital Ecosystem Park, Young Won, Hong, Paul 9789819736737 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Cosmetics Marketing Strategy in the Era of the Digital Ecosystem

ISBN-13: 9789819736737 / Angielski / Twarda / 2024 / 224 str.

Young Won Park; Paul Hong
cena 524,53
(netto: 499,55 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 501,19
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book explores how cosmetics firms have made the transition to technology-enabled beauty companies to meet changing customer demands. For this purpose, the contexts of cosmetics industry growth and digital marketing strategy in the post-pandemic world are presented here. The digital marketing strategies of Japanese and Korean firms are shown, along with new business models and future prospects in cosmetics industries.
In the post-pandemic world, the growing middle class will set priorities for beauty-hygienic goals, nutritional choices, and healthcare development needs. The growth rates of Asian economies were slowed during the COVID-19 pandemic, yet their growth opportunities were not constrained. Diverse industries-the cosmetics industry in particular-have addressed the needs of these growing segments in Asia. In keeping up with the leading business trends, cosmetics firms also have leveraged big data and built their brand partnerships across industries, applying the Internet of Things (IoT) and artificial intelligence for their product and process development. The vast amounts of big data gathered through IoT devices are now being used to improve entire value chain operations, creating a digital thread through the global value chain. These data are increasingly used to create new services and develop a business model for global firms.
As of 2021, four of the top ten global cosmetics firms are from the USA (Estée Lauder, Proctor & Gamble, Coty, and Johnson & Johnson), three are from Europe (L'Oréal, Unilever, and Beiersdorf), two from Japan (Shiseido and Kao), and one from Korea (Amore Pacific). The USA and European firms still maintain their competitive advantage in the cosmetics industry. Global cosmetics market share by region shows that North Asia is the largest (35%), followed by North America (26%) and Latin America (7%), Europe (22%), and Africa and other regions (10%). With the rapid increase of the middle class in the Asia region, more sales are expected there than anywhere else. In this dynamic market environment, a real challenge for the cosmetics industry is how to develop and put into practice its own unique business model.

Kategorie BISAC:
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Business & Economics > E-Commerce - Digital Marketing
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9789819736737
Rok wydania:
2024
Ilość stron:
224
Waga:
0.47 kg
Wymiary:
1.6 x 15.5 x 23.5
Oprawa:
Twarda
Hong, Paul Toronto writer Paul Hong's short fiction, inspired... więcej >
Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia