• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth, and Objectivity » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth, and Objectivity

ISBN-13: 9780765609328 / Angielski / Miękka / 2003 / 360 str.

Shelby D. Hunt
Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth, and Objectivity Hunt, Shelby D. 9780765609328 M.E. Sharpe - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth, and Objectivity

ISBN-13: 9780765609328 / Angielski / Miękka / 2003 / 360 str.

Shelby D. Hunt
cena 242,34
(netto: 230,80 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 236,70
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

In this book distinguished theorist and author Shelby D. Hunt analyzes the major controversies in the philosophy debates raging throughout the field of marketing. Using an historical approach, Hunt argues against relativism and for scientific realism as a philosophy for guiding marketing research and theory. He also shows how the pursuit of truth and objectivity in marketing research are both possible and desirable. Specific controversies analyzed in the book include: Does positivism dominate marketing research? Does positivism imply quantitive methods? Is relativism an appropriate foundation for marketing research? Does relativism imply pluralism, tolerance, and openness? Should marketing pursue the goal of objective research? An ideal companion to Hunt's classic text, Foundations of Marketing Theory, this volume will be equally useful on its own in any graduate level course on marketing theory.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Economics - Theory
Wydawca:
M.E. Sharpe
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780765609328
Rok wydania:
2003
Ilość stron:
360
Waga:
0.59 kg
Wymiary:
24.49 x 17.83 x 2.18
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

1. Introduction 2. Natural Philosophy and the Rise of Science: From Plato to Hegel 3. The Development of the Philosophy of Science Discipline: From Classical Realism to Logical Empiricism 4. The Rise and Fall of Historical Relativism in Philosophy of Science 5. Post-Relativistic Philosophy of Science 6. On Science, Qualitative Methods, and Marketing Research 7. On Truth and Marketing Research 8. On Objectivity and Marketing Research 9. On Scientific Realism and Marketing Research

Shelby D. Hunt

Hunt, Shelby D. Hunt is the Jerry S. Rawls and P.W. Horn Professor... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia